Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat rundt navlen... Tror også jeg holder på å få strekkmerker rundt der. Uff... Og magen er ikke blitt så stor ennå...

Hadde håpet å slippe unna strekkmerkene, men ser ikke sånn ut nei... Kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, men hos meg klør det på sidene av magen. Jeg smører og smører så får vi se om det hjelper :o)

Skrevet

Smører du med noe spesielt eller? Jeg har brukt baby olje til nå, men tror jeg skal prøve en krem med e-vitaminer eller noe...

Skrevet

Jeg har bare smurt med vanlig fuktighetskrem, men har vurdert å kjøpe A-krem. Men så har jeg lest så mye om at det ikke hjelper mot strekkmerker så jeg er litt i tvil.

Skrevet

Gå på helsekost og kjøp Dead sea spa magic sin salt brushing. Haes i badekar eller smøres inn i dusjen. Inneholder kokosolje, dødehavssalt og e-vitaminer. Helt genial. Har ikke fått strekkmerker i forrige svangerskap og regner ikke med å få det nåe heller.

Derimot klør jeg, som med forrigemann, på magen spesielt rundt navlen- helt vanlig det. Trenger ikke bety merker hvertfall.

Skrevet

Neida, skjønner det, men har fått antydning til strekkmerker der, helt lyse røde små streker, som sikkert kommer til å bli digre rød-lilla streker om kun kort tid :-(

Men skal prøve den der du anbefalte :-)

Skrevet

Hva er A-krem forresten?

Skrevet

Her kommer en liten trøst!!

Trenger ikke om å vær strekkmerker, hormoner gjør at det ofte klør på magen å Puppene:) Et godt tips er aloe vera gel. I første svangerskap klødde jeg sånn at blodet rant både titt og ofte, å DET blir det merker av......

Skrevet

Som nevnt litt lenger opp, så skjønner jeg det, men jeg har begynt å få antydning til strekkmerker... Så derfor jeg tenker at det er en sammenheng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...