Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Akkurat rundt navlen... Tror også jeg holder på å få strekkmerker rundt der. Uff... Og magen er ikke blitt så stor ennå... Hadde håpet å slippe unna strekkmerkene, men ser ikke sånn ut nei... Kjedelig!
@nita+Sebastian Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Vet akkurat hvordan du har det, men hos meg klør det på sidene av magen. Jeg smører og smører så får vi se om det hjelper )
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Smører du med noe spesielt eller? Jeg har brukt baby olje til nå, men tror jeg skal prøve en krem med e-vitaminer eller noe...
@nita+Sebastian Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har bare smurt med vanlig fuktighetskrem, men har vurdert å kjøpe A-krem. Men så har jeg lest så mye om at det ikke hjelper mot strekkmerker så jeg er litt i tvil.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Gå på helsekost og kjøp Dead sea spa magic sin salt brushing. Haes i badekar eller smøres inn i dusjen. Inneholder kokosolje, dødehavssalt og e-vitaminer. Helt genial. Har ikke fått strekkmerker i forrige svangerskap og regner ikke med å få det nåe heller. Derimot klør jeg, som med forrigemann, på magen spesielt rundt navlen- helt vanlig det. Trenger ikke bety merker hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Neida, skjønner det, men har fått antydning til strekkmerker der, helt lyse røde små streker, som sikkert kommer til å bli digre rød-lilla streker om kun kort tid :-( Men skal prøve den der du anbefalte :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Her kommer en liten trøst!! Trenger ikke om å vær strekkmerker, hormoner gjør at det ofte klør på magen å Puppene:) Et godt tips er aloe vera gel. I første svangerskap klødde jeg sånn at blodet rant både titt og ofte, å DET blir det merker av......
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Som nevnt litt lenger opp, så skjønner jeg det, men jeg har begynt å få antydning til strekkmerker... Så derfor jeg tenker at det er en sammenheng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå