Gå til innhold

INGEN graviditetssymptomer, ikm i dag, hvordan blir resten??

Anbefalte innlegg

Har overhodet ingen symptomer, føler meg tvert i mot langt freshere enn normalt! Hva er prognosene for resten av svangerskapet? Er det et godt tegn at jeg ikke har kjent noe så langt?

Skal nemlig se på valp i morra, og jeg vil SÅ gjerne ha hund før vi får barn... Om jeg føler meg like fin som nå så regner jeg med jeg vil tåle det ekstra stresset det medfører å ha valp. Men det var det da... Kan man abortere av lite søvn? Nei, herregud, i så fall hadde det vel ikke fantes flerbarnsmødre, he he! ;o)

Fortsetter under...

Først av alt grattis!

Er ikke alle som har symptomer så tidlig. Jeg hadde ikke det noen av gangene, men i uke fem kom kvalmen for fullt. Er 11+3 i dag og slieter enda - er sykemeldt ut januar. Forriga gang ble jeg innlagt pga kvalmen. Det kan nok ta litt tid før hormonene virker inn på kroppen din til at du merker noen symptomer....får krysse fingeren for at du slipper ekstrem kvalme og trøtthet...men er desverre ingen garanti selv om du ikke har noen symptomer enda...men lykke til og tvi tvi:o)

Testet positivt ja! :oD Trøtt er jeg fra før (har søvnlidelse) så det har jeg god trening i å være, he he! Blir spennende å se om jeg blir noe kvalm da...! Syntes for øvrig leverposteien smakte fisk i dag, men det ER jo ansjos i en del leverpostei, så...!

likt som *♥barney♥* så var det bare den voksende magen som fortalte meg at jeg var gravid da jeg ventet min første. Og selfølgelig spark og rabalder i magen etterhvert;)

Håper du er like heldig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...