Gå til innhold

Kan jeg regnes som prøver?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ei jente 1.sep ´06 og fullammer. Trodde jeg fikk mensen 10.okt, for renselsen etter fødselen (keisersnitt) hadde vært borte i en drøy uke, også fikk jeg en blødning i en ukes tid som var akkurat som mensen. Fikk en rosa utflod en liten stund før forventet mens i november, og tok derfor en g-test som var negativ. Nå har ikke tanta vist seg siden, og vi bruker ikke prevensjon siden det tok så lang tid å bli gravid første gangen og vi gjerne vil ha flere. Jeg tar ikke temp, el-tester o.l., men håper på en liten "knott" til da og gjør ingenting for å forhindre det. Kan jeg da regnes som prøver her inne da eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7699486-kan-jeg-regnes-som-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er du nok klar over det, men vil nevne det i tilfelle, det tar en stund før mensen kommer tilbake etter en fødsel, spesielt når du fullammer. Nå er det jo ingenting som sier at man ikke kan bli gravid når man ammer, men sannsynligheten er vel liten.

Synes dere skal være litt forsiktige med å bli gravide så snart etter en fødsel, har hørt at kroppen bør få komme tilbake til det "normale" før man bør bli gravid. Og ikke minst, den lille dere har, trenger jo all deres oppmerksomhet nå. Synes bare det er viktig at dere tenker gjennom hva det innebærer å bli gravid igjen så snart.

Uansett lykke til med det dere måtte bestemme dere for. Håper dere blir gravide når dere ønsker det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...