Gå til innhold

Hjelp, har fått el slim, ikke uttak før neste uke

Anbefalte innlegg

ÅÅÅNEI! Har fått litt blankt el slim. Er på dag 7 på sprøyter, skal på UL på fredag i Haugesund. Hva er det som skjer med meg?? Nå ble jeg bekymra, løsner jeg egga nå??

Har aldri glemt sprayen og tatt sprøytene på rett tid. Er alt bortkastet nå?

Er bekymra nå...Noen som vet...?

Klem

Fortsetter under...

Tror ikke du bør bekymre deg. Jeg har også hatt eggløsningsslim når jeg har gått på sprøyter og fikk beskjed om at det var helt normalt.

Husker ikke helt hvilken dag det begynte, men jeg tror du bare kan slappe av.

Annonse

Ringte Haugesund ang el slimet mitt (mye rart en skal spør om, hihi). Men spl var så vak, hun sa at hun trodde ikke at det var noe galt, men det fikk vi jo se på ul på fredag. Ble jo ikke særlig beroliget akkurat...

Veldig kjekt å reise opp der og så få høre at alle egga er borte. GRRRR!

Det er sikkert en bagatell men hvis hun var usikker på om det var betydning kunne hun vell spurt en annen.

Men kan ikke gjøre noe annet enn å håpe at det ser greit ut...

Klem

Du trenger ikke bekymre deg for det babysyk.

Jeg hadde det samme. Helt sinnsykt mye og jeg tenkte det samme som deg.

Det er helt vanlig. Jeg tror jeg begynte en uke før. Det var så mye at jeg trodde jeg begynte å blø.

Faktisk så tror jeg at det er et bra tegn. Dessuten, du går jo på spray, så det "holder jo tilbake" en eggløsning.

Lykke til!

klem

Jeg hadde også det sist. Det er nok normalt. Syns også det var litt skummelt etter jeg satt eggløsningsprøyten for da forsvant liksom symptomene i magen. Jeg var sikker på at jeg ikke hadde noen egg ved uthentingen. Heldigvis var det mangen:)

Det går nok fint. Lykke til på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...