Gå til innhold

Til Kanskje Snart fra kanskjesnart

Anbefalte innlegg

Hei:o)

Jeg har ikke stjålet navnet ditt, jeg har hatt det i over ett år her på bim. Men jeg var en god stund på "Slitere" før jeg beveget meg hit sent på høsten 2006..Bare så du vet det:) Litt upraktisk for oss, men vi kan vel endre litt på nicket vårt så man ikke tar feil?

Jeg har sett deg her før, du er på første ivf-forsøk du også, eller husker jeg feil? Jeg er i hvert fall det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7699320-til-kanskje-snart-fra-kanskjesnart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tjihi takk skal du ha... Saa god husk du har da.. Skal til samtale i februar ja.. Om alt gaar bra da, det ser ut til at papirene er borte i posten eller noe ..jippi...

Er du paa foerste forsoek ogsaa eller hva??

Det er ikke så rart jeg huska deg, jeg begynte å tro jeg led av dissosiativ personlighetsforstyrrelse og at jeg hadde flytta utenlands uten å huske det selv;o) Neida, men jeg la jo merke til at vi hadde nesten identiske nics, og da husket jeg deg jo. Du bor vel i utlandet? aa i stedet for å..

Ganske morsomt at vi er nogenlunde likt i løypa, egentlig! Jeg har sprayet i en uke i dag og er på mitt første ivf-forsøk. Etter planen skal jeg ha uttak i uke 5.

Håper dine papirer dukker opp, hva skjer hvis de ikke finner de?

Hehe rart med det,.,Gubben ringte nettopp, papirene kom i posten idag...Saa naa er vi et steg naermere og har time 21 Feb, faar bare haape vi blir godkjent og kan begynne paa det som trengs saa snart som mulig..Begynner aa bli skikkelig utaalmodig naa ja..hehe

ja bor i utlandet ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...