♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Disse små kartongene? Hva er evt fordelen med disse? Jeg tenkte å se om tulla mi på 4mnd ble roligere på kvelden/natten om hun fikk litt mme, i tillegg til mm. Noen med erfaring fra det evt?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei, ja jeg har brukt de ferdigblandede.. Veldig greie å ha med seg på tur og sånn eller bare er en tur på shopping. Jeg har gitt mme(Nan) til datteren min siden hun var nesten 2 uker gammel da hun jeg hadde lite melk og hun var svak til å suge..
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Minsten min merker ingen forskjell hvertfall:) Veldig praktisk til tur og også midt på natta når man ikke har våkna nok til å være sikker på å telle riktig antall skjeer pulver eller riktig mengde vann:)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Du vet vel at du kan lage mat for et helt døgn på forhånd. Da tar du det du trenger, og varmer det i mikro på sekunder
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 jeg bruker det når vi er på besøk, blir så knotete ellers.Nicolai merker ingen forskjell.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 De blir ganske dyre i forhold til å kjøpe pulver, så om du tenker på å gi litt ekstra før legging anbefaler jeg å kjøpe pulver som du blander selv. Går fort det altså. Kan jo prøve med de på boks først for å se om hun blir roligere. Funket her med litt ekstra på kvelden når hun ble 4 mnd. Var nok litt lite mat igjen. Begynte med litt grøt av og til også når hun var 4,5 mnd.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Ja, det var mest med tanke på å prøve en boks for å se om det hjalp. Hvis det ikke gjør det så har jeg liksom ikke kasta bort 90 kr på noe jeg ikke får brukt. Skjønner at det fort blir dyrt hvis man bruker NAN regelmessig. Jeg vet liksom ikke helt hvor mye hun får i seg om kvelden før hun legger seg, og derfor kommer jeg nok til å prøve å gi henne litt tillegg for å se om dette er det som mangler for at hun skal roe seg om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå