Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 vet det er veldig individuelt da, men lurer likevel:)
M-N & sassy-susie Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 mathilde prate som en foss det har ho gjort i flere mnd... e jo kje ord, men masse lyda hele tia.. spør eg ho om nokka, så får eg garantert svar
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Er det ingen som kan si noe om når de ca begynner da?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 En gang mellom 2-4 mnd er vel vanlig vil jeg tro..
hårsår Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jenta mi startet for 2 uker siden, og hun er 3 månder og 1 uke gammel. Det er skikkelig morsomt å høre på. Spesielt etter at pappaen kommer hjem fra jobb og legger henne i fanget sitt skal hun "fortelle" om alt hun har gjort hele dagen! Kan holde på i 10- 15 minutter. Vi synes det er så herlig at vi skrur ned lyden på TVèn og svarer henne når hun har en pause slik som: "Var det noe mer du ville fortelle pappa?". Det er også søtt å se hvordan hun former munnen for å få frem ulike lyder, og former ordene hun sier. Det er forresten viktig ikke å avbryte henne når hun prater. Lykke til!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jenta mi er 10 uker i dag og har allerede skravlet i flere uker )
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Åååå som jeg gleder meg:) Ser det er veldig individuelt da:) Sang for gutten i dag, og da laga han lyder sammen med meg, men det var sikkert tilfeldig da. Han er jo bare seks uker,
hårsår Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Cat78 ¤oktoberjente¤: Du mener pludring! Pratingen er ganske forskjellig, for det høres ut som en hel preken. He,he.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Ja når du sier pludring, så gjør kanskje prinsen min det litt innimellom. Om det ikke bare er noe jeg innbiller meg da:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 her har han pludret som det kalles i maange uker.. han "lagte" vel sinførste lyd når han var ca 5 uker.. rundt 6 uker begynnte det å komme oftere.. nå når han er 10-11 uker, kan han lage veeldig mange slike forsjellige lyder på rappen.. av og til "snakker" han med sint stemme også, før han begynner å grine liksom.. hehe utrooolig morsomt.. kan sitte å snakke med han leeenge der vi svarer hverandre.. men slik voldsom "setningssnakking" er det ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå