Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det er veldig individuelt da, men lurer likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mathilde prate som en foss ;)

det har ho gjort i flere mnd...

e jo kje ord, men masse lyda hele tia.. spør eg ho om nokka, så får eg garantert svar ;)

Skrevet

Er det ingen som kan si noe om når de ca begynner da?

Skrevet

En gang mellom 2-4 mnd er vel vanlig vil jeg tro..

Skrevet

Jenta mi startet for 2 uker siden, og hun er 3 månder og 1 uke gammel. Det er skikkelig morsomt å høre på. Spesielt etter at pappaen kommer hjem fra jobb og legger henne i fanget sitt skal hun "fortelle" om alt hun har gjort hele dagen! Kan holde på i 10- 15 minutter. Vi synes det er så herlig at vi skrur ned lyden på TVèn og svarer henne når hun har en pause slik som: "Var det noe mer du ville fortelle pappa?". Det er også søtt å se hvordan hun former munnen for å få frem ulike lyder, og former ordene hun sier. Det er forresten viktig ikke å avbryte henne når hun prater. Lykke til!

Skrevet

Jenta mi er 10 uker i dag og har allerede skravlet i flere uker :))

Skrevet

Åååå som jeg gleder meg:) Ser det er veldig individuelt da:) Sang for gutten i dag, og da laga han lyder sammen med meg, men det var sikkert tilfeldig da. Han er jo bare seks uker,

Skrevet

Cat78 ¤oktoberjente¤: Du mener pludring! Pratingen er ganske forskjellig, for det høres ut som en hel preken. He,he.

Skrevet

Ja når du sier pludring, så gjør kanskje prinsen min det litt innimellom. Om det ikke bare er noe jeg innbiller meg da:)

Skrevet

her begynnte det ca 3.5 mnd..

Skrevet

her har han pludret som det kalles i maange uker.. han "lagte" vel sinførste lyd når han var ca 5 uker.. rundt 6 uker begynnte det å komme oftere.. nå når han er 10-11 uker, kan han lage veeldig mange slike forsjellige lyder på rappen.. av og til "snakker" han med sint stemme også, før han begynner å grine liksom.. hehe utrooolig morsomt.. kan sitte å snakke med han leeenge der vi svarer hverandre.. men slik voldsom "setningssnakking" er det ikke enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...