Gå til innhold

Hvor er matlysten blitt av?


vips-77

Anbefalte innlegg

Har vært nødt til å tvinge i meg mat stort sett siden fødselen - føler meg ikke sulten i det hele tatt og syns det er så rart... er det flere som har opplevd det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å hjælpes - du kan få litt av min !!!!

Er konstant sugen på noe eller sulten... kommer aldri i gang med slankinga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for god matlyst. Har ikke begynt med slanking enda nei. Først jul, deretter 2 bursdagsselskap til min sønn, men NÅ!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke nå særli matløst... et små middagsporsjona og slit med å finn pålegg æ har løst på... men spis ikke så værst med brødskiv da... sist så va æ skrubbsultn heile tia.. åt som en hest... merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er nesten aldri sulten, spiser bare 2-3 måltider for dagen. Da jeg gikk gravid spiste jeg som en hest! Men spiser en del godteri og kaker som er igjen etter jula så det kan være det som ødelegger apetitten min...

 

Jeg er derimot supertørst og drikker litervis med vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här är är är också problemet omvänt.... Mer hungrig än när jag gick gravid.... Inte bra nu när jag vill gå ner i vikt :S Försöker äta mycket frukt o dricka mycket vatten, men det slinker ner lite annat också ja ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme problemet her... Spiste ikke noe i romjula, ble kvalm av all den "gode" maten...! Tok opp problemet med jordmor, da hun var her på hjemmebesøk (var bekymret for at det skulle gå utover melken), men hun sa at jeg skulle ikke tenke så mye på det, ta en kopp te og sånn:) Nå begynner matlysta så smått å komme tilbake. Jippi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke sulten, gemmer å spise jeg.. spiser stortsett bare to måltder om dagen. Burde spist mer pga melken med..

 

Hvordan går det med dere da Vips?

 

Bli med på treff på torsdag om du orker da? Eller så kommer jge gjerne på hjemmebesøk også jeg altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier det der ja.... Må jo spise en del hvis forbrenninga skal komme igang igjen, men det blir vel normalt igjen etterhvert tenker jeg...

 

Kab¤ - det går bra med oss.. Tror ikke jeg er klar for noe treff helt enda, men du må gjerne komme hit en dag, sitter jo stort sett her så det hadde vært hyggelig ;)

Men vi kan jo meldes om det da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke noe særlig matlyst. Glemmer helt å spise, så mye annet å henge fingrene i nå om dagen:))

 

Merkelige greier, spista ALT jeg kom over før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...