rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Har ikke tatt de i bruk enda... Kommer til å vaske de av og til, det trengs jo. Men har hørt at det stort sett holder å skylle de opp om kvelden, og la det tørke til dagen etter.
Love2bemom Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Vil ikke ha ull innlegg...huden min tåler ingenting før det klør!! Kor får æ tak i bomulls innlegg? Apotek har jo ikke...
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Ta en titt på www.babytrend.no og se på dryboob ammeinnlegg der. Jeg har kjøpt et par av de. Har jo ikke tatt de i bruk enda.. men de kjentes gode ut.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Har vasket de på fprhånd ja, men sikkert ikke vits. Tror ikke jeg kommer til å bruke dem heller, ull er så vemmelig. LoveHearts is having a baby jeg kjøpte noen i bomull på www.baby-huset.no i butikken de har i haugesund. Men hva med å klippe til noe selv? Evt. se om det er greit nok med engangs?
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Amme innlegg som er kjøpt på Nøstebarn er av ubehandlet ull, og disse trenger ikke å vaskes, skal kun skylles opp, som beskrevet over her. Disse inneholder lanolin, og er på en måte "selvrensende", etter det jeg forstår. Disse trenger ikke å vaskes før bruk heller, fikk jeg beskjed om i butikken, da de ikke er behandlet med noen form for kjemiske stoffer. Dersom man skal vaske ammeinnlegg i ubehandlet ull, må de vaskes for hånd med spesial lanolinsåpe, men det skal altså ikke være nødvendig å gjøre dette så ofte. De fleste andre ammeinnlegg er i behandlet ull, de kan og bør vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå