Gjest Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Blir fort sliten og er mye kvalm. Føler meg litt utafor. Litt mer vondter her og der og menssmerter i korsryggen om natta. 36 uker. Flere enn meg som sjangler litt?
Piraka Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har hanglet litt hele tida, men nå som jeg får anledning til å sove ut og hvile meg, kjenner jeg meg i grunnen bedre nå enn noen gang før. Husk å hvil deg så mye du kan! Det hjelper
hihihi Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 hei. har det på akkurat samme viset, helt forferdelig dårlig å svimmel å kvalm. Måtte opp i natt å kaste opp, å kjenner det presser seg på i underlivet. er også i uke 36, håper den holder seg litt til i magen, eller er dette et tegn på at det nærmer seg??
Mamma Brumm Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Føler meg rimelig slapp, er i uke 38 nå og har hatt det sånn i noen uker. Sliter mest med at jeg føler meg lat og tjukk og fæl, ikke så mye kvalm eller noe sånt. Skal ikke så mye til før jeg blir lei meg og er smådeppa, så mere psykisk her enn fysisk.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 er i uke 35 + 3, og hodet festet seg fra torsdag og hun er ikke helt ferdig enda.. FY FABIAN jeg er trøtt og trenger søvn... Konstant press nederst i bekkenet uten at det er vondt DER NEDE, liksom.. Men skikkelige kynnere som river meg i filler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå