Gå til innhold

Ammepute


mamma for 3 skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Ser at det er en del som er veldig fornøyd over ammeputa si. Jeg har brukt den kun noen få ganger- får den ikke til å fungere helt. Føler at jeg må dytte innholdet inn mot Olav for at han skal ligge intill brystet og jeg heier skuldrene skikkelig opp.

Så frem til å bruke den slik at jeg fikk begge armene fri-slik at jeg kunne fått gjort litt mens jeg ammet.

 

Noen gode råd for hvordan jeg skal bruke den korrekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg bruker min korrekt.

 

Med forrige barn brukte jeg den mest under barnet, med hele ammeputen foran meg, og det fungerte ganske dårlig.

 

Nå har jeg den på siden, med en del bak ryggen og en del på fanget. Jeg støtter albue og underarm på puten, og babyen ligger på min arm oppå puten. Da kommer han i passe høyde, og skulderen slapper av. Det er jo forskjell på putene, så du må prøve deg litt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan ammepute du har, de er jo litt forskjellige. Men min er hvertfall høyere på den ene siden, og det er den siden jeg har under den puppen det skal ammes fra (ufattelig klønete setning, men du skjønner..). Og så bygger jeg opp med en vanlig sofapute under der igjen, og da ligger han såpass høyt at jeg har armene fri.

 

Håper forklaringen var mulig å forstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn ammepute med saccosekkula... forma den tel før æ legg ho på den... og juster av og tel litt etter ho e kommen på den... syns den e super! Arman fri :D Men veit ikke om det hær hjalp dæ nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...