Gå til innhold

November: Hvor mange amminger om natten?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Her har vi et par dager gitt siste måltid mellom 21.30 og 23 og da har hun ikke skullet ha mat før 05.30 og 06.30. Men tror vel det bare er tilfeldig. Vanligvis er det vel opp mellom 3 og halv fem tden. og så 3 timer igjen etter det. Gir forresten først pupp, så bader vi, også får hun morsmelk på flaske, så mye hun orker etter det. kanskje det er derfor hun sover såpass lenge...Men føler ikke det er noe rutine på det ennå. Det kan fortsatt veksle på når og hvo ofte hun skal ha mat. Spiser ca hver tredje time på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MieSofie får nattamåltid i halv ti tiden og da får hun stortsett ikke mer før mellom tre og fem om natten, før hun sover i tre - fem timer til.

 

har hatt en liten periode hun har spist hver tredje time hele døgnet, men det er for å ta igjen det hun mangler på vekten, har lagt på seg litt lite så hun måtte ta igjen halv annen kilo... nå mangler hun litt under en bare. men nå spiser hun ikke så ofte lenger heller, tilbake til det gamle mønstret.. kjempe deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste amming før kvelden mellom 23 og midnatt. Da sover hun i hvertfall til fem, av og til så lenge som halv sju. Så ammer vi igjen og sover videre. Så jeg vet ikke helt om jeg kan skryte på med ordentlig nattamming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis han får sist måltidet i 23 tiden, så våkner han som regel i 3 tiden og så i 5- 6 tiden igjen.. og så i 8 tiden igjen.. Bare en gang har han sovet helt fra 23.30 til kl 0600 om morgenen.. Men håper på at han snart får litt lenger sove perioder om natten.. Han er 6 uker..:o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i mating hver 3 time døgne rundt, noen ganger hver 2 time på dagen. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å amme til tider, men det er jo litt koselig også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...