Gå til innhold

Jordmor sier til meg , jeg tror mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

du får gutt enn jente utifra mageform...den spisse fotball magen!!

Hm...har ikke noen som får jenter det også kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ka er egentlig forskjellen på fotball mage og melon mage?? Vet søren ikke ka æ skal si min er...veldig utover i allefall...

Skrevet

Alle sa jeg kom til aa faa gutt siden jeg har skikkelig fotballmage (vel, blitt basketball naa), men fikk det bekreftet for andre gang paa UL i dag at det blir jente!

Skrevet

Det er bare idiotiske kjerringråd. Hvor er logikken i at barnets kjønn skal kunne bestemme hvilken fasong en får på magen?

Skrevet

var til legen på fredag, han sa at detter er en gutt! vi veit ikke kjønn, men han så det på magen og hjertelyden til babyen sa han... har spiss mage og hjerterytmen ligger på 130-136... har ikke peiling jeg! blir morsomt å se hva som kommer:)

Skrevet

har oxo sånn diiiger utovermage.....hehe....

kjønnet på babyen er uvisst,men alle som ser meg sier"du har orntlig jente mage!!"

hadde akkurat lik mage sist,og da fikk jeg gutt!

så det der med at formen på magen har sammenheng med hvilket kjønn babyen er tror jeg er bare tull!!!

Skrevet

Jeg har hatt lik mageform denne gangen som forrige gang, mens jeg har en gutt fra før og venter en jente nå. Magenformen kommer av hvordan mor er, ikke kjønnet til babyen. Har fått mange kommentarer om at jeg har skikkelig gutte-mage denne gangen også, men har sett på flere ul'er nå at det virkelig er en jente...

Skrevet

og til min venninne gikk alle rundt og trodde på jente,hun bærte det lavt og rundt hele liksom-det ble gutt!! Men kanskje jordmor har erfart at det som oftest er slik????

Skrevet

hvordan man bærer gutte-/jente mager, kommer an på genene i familien!! her i min familie har ALLE båret jentene høyt oppe, uten å legge på seg en døyt utenom magen, de hadde bare en "skvett"mage rett ut foran!

nå har jeg fått en veldig lav mage, lagt på meg på sidene oxo, og "alle" i familien min sa fra magen begynte å komme, at det var en gutt. jeg har skikkelig gutte-følelse oxo, og to ultralyder har vist en guttebaby inni der.

venninna mi så magen min, og sa at jeg hadde SKIKKELIG jentemage! hun viste bilder av da hun ventet gutter, og den var HELT motsatt av min. men slik hadde alle i familien hennes båret guttene.

så jeg tror det ligger noe i jente- og gutte mager, men at det kommer an på familie-genene: hvilken mage som har hvilket kjønn.

Skrevet

jeg syns ikke leger og jordmødre skal si så veldig mye ang akkurat det så lenge du ikke har vært på ultralyd og fått det konstantert der, man kan ikke stole på former og hjertefrekvens vi er alle forskjellige.. med førstemann så sa legen min at hun trodde det var jente siden hjertelyden var så høy, og ung og naiv som jeg var så trodde jeg på henne, men ut kom verdens nydeligste gutt..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...