Gå til innhold

November: Hvor mange benytter seg av smokk?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Her har vesla brukt smokk siden andre natten på sykehuset. Har et enormt sugebehov! Klarte ikke roe seg uten. Hun skrek sammenhengende fra 23-05 den natten. Da vi puttet inn smokken ble det brått stille. Smokken er en god ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver:). Hun tok tommelen på sykehuset - og det vil jeg ikke ha noe av! Ganske vansklig å kvitte seg med tommelen når man er tre liksom:0). Har hatt litt problemer med å finne smokk hun vil ta, men så kom min kjære reddende engel av søster til meg med en heltøpt anatomisk smokk hun hadde kjøpt på apoteket. Den smatt rett inn:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt smokk siden Adrian sin andre natt her også! Han var veldig avhengig av den i begynnelsen, men nå trenger han den ikke så ofte lenger. Bruker den nesten ikke om nattern, da slår han seg til ro faktisk fortere uten! Men er veldig godt å ha på dagtid, særlig når vi er på farten, greit å bare plugge inn den når han blir urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt smokk siden vi kom hjem fra sykehuset, mye pga stort sugebehov og pga han tok tommelen.. Er noenganger han spytter ut sutten og putter hele hånda i munnen.. Hehe.. Men har kjøpt bitering nå, så håper det hjelper..

 

Heller smokk enn tommelen! Og det er visstnok bra med smokk, pga de stimulerer noen nerver inni munnen som er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har brukt smukk siden hun var en uke.da orket jeg ikke å være smokk lenger- en skikkelig stygg en i naturgummi- hele brun. men det er den eneste hun ikke brak seg av, så den ble det-- vi har øvd litt med finere smokker, så nå har vi en annen på dag tid. hun sovner med smokk men sover ute, spytter den ut.

 

også bruker hun den når hun koser seg, men hater den skikkelig når hun er sint. prøvde å gi den noen ganger da kolikken var på det verste, og det var bare som å be om en time ekstra gråt. hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kab! :-)

Halvor har også et sterkt sugebehov, men spytter den ofte ut. Da går det noen sekunder, så grynter han fælt og vrir seg etter smokken... Jeg ligger og holder smokken for ham om natten, for i det hele tatt få sovnet selv. Kanskje det hadde vært lurt å forsøkt uten om natten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus bruker også smokk, men ikke så mye. Når han legger seg for natten, så sutter han litt på den før han sover, så trenger han den ikke mer i løpet av natten, heldigvis.. På dagtid bruker han den litt, men ikke så mye..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også smokk, men ikke fra begynnelsen pga puppenekt. Det gikk skeis med puppen uansett så vi ga han flaske og smokk og alt er bare velstand. Den faller ut av og til og da blir det ofte krise, men vi forter oss å plugge den inn igjen da. :)

 

Bedre å venne av med senere ja, og bedre for tannstillingen tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte 1 dagen på sykehuset. Helt utrolig stort sugebehov,trodde storesøster hadde stort jeg,men neida ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...