Gå til innhold

Dårlig matlyst


PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Jeg har så dårllig matlyst for tiden...har hatt d hele tiden omtrent...har ikke vært så mye plaget med kvalme, har bare kastet opp en gang...Men klarer nesten ikke å spise! Har sikkert gått ned flere kilo...(har ikke vekt så får ikke veid meg...) Noen som har noen gode forslag til hvordan øke apetitten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knekkebrød, eller kjeks hjelper noen.

Sørg for å få i deg mye væske.. vann og juice, synes eg er godt. Tomatsuppe med masse makaroni har hjelp meg godt. også annen suppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...trenger råd, men håper på at d bedrer seg nå når jeg er ferdig m 12 uker... :) Får kjøpe inn noe rett i koppen supper og buljong...d er jo lett å få i seg og godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt dårlig matlyst i flere uker nå, på grunn av kvalme. (Jeg har også gått ned noen kilo i løpet av kort tid...)

Nu spiser jeg ting jeg får virkelig lyst på: epler, klementiner, kiwi, div. supper: grønnsaksuppe osv. potetmos. Klarer ikke tanken på fisk nu. Prøver å variere litt og prøver å spise ofte. Det går mye bedre.

 

Jeg håper du får også bedre apetitt etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper d...prøver å få i meg så mye som mulig i løpet av en dag, men lett er d ikke...I dag har jeg fått i meg 1 skive til frokost, 2 fiskepinner og litt pommes frites til middag, og 2 skiver og 1 yoghurt nå i natt når jeg er på jobb..Og en kopp buljong :) Må bli litt flinkere til å spise frukt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært på samme måte her. Kjipt å lage til Kalkun med alt tilbehør på nyttåraften, også må en presse i seg litt. Har vært småkvalm og uggen i 2uker nå. Var hos legen mandag, og fikk resept på Prostafen (vanlige reisesyketab) og de fungerer kjempebra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...