Gå til innhold

Noen måltider tar aldri slutt !!!


Bratsj

Anbefalte innlegg

Noen måltider, kanskje særlig rundt lunsjtider og på tidligkvelden, holder bare på i evigheter !

Han spiser, blir rapet og lagt i senga si - og starter et voldsomt styr med kaving og grynting og knirking og marking, vil ikke ha smokken, sovner kanskje bare ett minut eller to før han våkner og begynner igjen - tas opp igjen og prøver å rape mer, legges ned igjen, mer gråt og marking, løper og dytter inn smokk hvert 5.sekund i opptil en time, prøver mere mat, tar noen slurker men sovner hele tiden og virker ikke veldig interresert, legges ned igjen, fortatt sutring og klaging, mere smokkedytting, opp igjen for å rape pånytt ? , legges igjen - og omatt og omatt til det faktisk er på tide med nytt måltid !!!

 

Har dere det slik ?? Hva er det - luft ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent sånn er det her i huset og. Og (merkelig nok) rundt lunsj og tidlig på kvelden her og... Han blir liksom ikke helt mett eller helt ferdig rapet noen gang. Dvs. han pleier å sovne til slutt, da. Men da føler jeg at jeg har sittet med puppen i været i flere timer..

Tror det er luft, for det blir alltid bedre etter at han har rapet og prompet noe masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her og. jeg pleier å trille tur når det starter på formiddagen og da roer han seg og sover i opptil 3 timer. i dag er det så utrolig drittvær, så jeg orket ikke gå ut. etter masse om og men endte jeg med å trille vogna frem og tilbake i stua til han sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her barbamamma, når vi triller tur er det aldri noe tull, da sovner han i gode 3-4 timer !

Men i dag orket vi bare ikke i regnet, sov heller lenge :-)

Godt å høre det er fler i samme båt da...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...