Gå til innhold

Noen måltider tar aldri slutt !!!

Anbefalte innlegg

Noen måltider, kanskje særlig rundt lunsjtider og på tidligkvelden, holder bare på i evigheter !

Han spiser, blir rapet og lagt i senga si - og starter et voldsomt styr med kaving og grynting og knirking og marking, vil ikke ha smokken, sovner kanskje bare ett minut eller to før han våkner og begynner igjen - tas opp igjen og prøver å rape mer, legges ned igjen, mer gråt og marking, løper og dytter inn smokk hvert 5.sekund i opptil en time, prøver mere mat, tar noen slurker men sovner hele tiden og virker ikke veldig interresert, legges ned igjen, fortatt sutring og klaging, mere smokkedytting, opp igjen for å rape pånytt ? , legges igjen - og omatt og omatt til det faktisk er på tide med nytt måltid !!!

Har dere det slik ?? Hva er det - luft ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7698377-noen-m%C3%A5ltider-tar-aldri-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent sånn er det her i huset og. Og (merkelig nok) rundt lunsj og tidlig på kvelden her og... Han blir liksom ikke helt mett eller helt ferdig rapet noen gang. Dvs. han pleier å sovne til slutt, da. Men da føler jeg at jeg har sittet med puppen i været i flere timer..

Tror det er luft, for det blir alltid bedre etter at han har rapet og prompet noe masse.

samme her og. jeg pleier å trille tur når det starter på formiddagen og da roer han seg og sover i opptil 3 timer. i dag er det så utrolig drittvær, så jeg orket ikke gå ut. etter masse om og men endte jeg med å trille vogna frem og tilbake i stua til han sovnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...