tutmamma Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hva anbefaler dere, skal reise med mange barn. Noen som har vært i Side eller SunnyB og kan si litt om det?
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Side er en rolig fin plass. Har ikke vært på sunny beach, men er ikke det en "partyplass"? Vet at du kan være veldig heldi eller veeellldiiig uheldig med hotellenen i bulgaria. Jeg hadde nok valgt tyrkia.
mammatilanas Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg hadde også valgt Side i Tyrkia. Stille og rolig sted barnevennlig. Jeg var der for 2 år siden med min sønn på da 8 mnd, han stor trivdes.. Har aldri vært på Sunny Beach. Vi skal til Bulgaria til sommeren og vi ble andbefalt Albena når vi bestilte. Sunny beach var ett party sted der ungdommene reiste.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 vi har våre i tyrkia i 4 år. men reiser til alanya og det er til og anbefale. kjempe plass og folk. veldig glade i barn, skal reise i mai igjen og da er knøtte 10 mnd, og gleder oss. har alldri våre sunny beach, så kan ikke hjelpe med det.
Tuni♥ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Er det noen som har vært i Tyrkia i slutten av juli? Jeg og samboer tenker å reise da, men er redd det blir varmt for noen stakkars nordboere..
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Ja har vrt der i juli...og ja det er utrolig varmt. På dagtid kan en bare ligge å "vake" i sjøen eller i badebasseng hehe. klarre ikke å gjøre så mye før sola har gått ned. Men spørs hvor mye varme en tåler. Glatt mellom 40 -50 C.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå