Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe vognpose, men ikke nødvendigvis Voksi - noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ticket to Heaven har en fin dunpose. Glidelås også nede i fotenden, så litt større barn kan ha sko/støvler utenfor posen, lett og myk, god og varm, og ikke minst - ganske rimelig!! Betalte 699,- for min. Finnes i mørk blå og lys rosa ihvertfall.

Skrevet

Hvor får man kjøpt den og er den bra i noen minusgrader hvis de skal sove ute i vogna vinterstid oxo?

Skrevet

Oldenwalder posen er kjemegod, jeg har hatt flere typer og det er denne jeg virkelig ha vært fornøyd med.

Den er god i - 10 grader også, min jente brukte den i klulda i hele fjor vinter, i år har det vært varmere men den hart vært like god nå, trenger lite tøy på nedi den.

Kan brukes til de er 3 år!

Skrevet

Jeg signerer den med odenwaelder-posen!Den er kjempegod.

Skrevet

Jeg har voksipose og er kjempe fornøyd med den..Anbefaler den på det sterkeste:)

Skrevet

Dem som har prøvd både vokse og Olderwalder pose er ikke i tvil. Oldenwalder er den beste!!! Har vært best i test flere år på rad tror jeg.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil kan noen av disse også brukes som sovepose opp til 5 års alder (den med bamsen i)

Skrevet

vi har også odenwalder, den med bamsen inni og er kjempefornøyd. go å varm å passe stor. kan brukes ti 3 - 4 år

Skrevet

Ticket sin er vanntett, vindtett og varmer inntil -30 grader. Jenta er god og varm i den.

Skrevet

Ticket to Heaven posen har vi og den er kjempe varm og god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...