Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Fikk nettopp en påminnelsen selv inne på januar-sidene, og tenkte det sikkert er flere enn meg som har glemt å sende inn skattekortet sitt... Dersom du er i permisjon allerede skal skattekortet sendes til de som betaler ut lønn under permisjon, dvs enten din arbeidsgiver eller NAV. Jeg skal sende mitt til arbeidsgiveren min for de betaler meg lønn under permisjonen, som de så får etterbetalt av NAV.
snart lille venn Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg skal også levere mitt hos arbeisgiver. Tror du de trekker 50% hvis man er sen??
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Vet ikke, men det er jo vanlig praksis. Jeg skal sende min med posten i morgen, og vet at lønningene ikke blir regnet ut før den 20. januar på min arbeidsplass, så for min del går det nok greit. Spørs sikkert litt når lønningene regner ut på de enkelte arbeidsplassene... Ring og spør!
Yummy*Mummy* Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har nettopp gått ut i permisjon og var nede på trygdekontoret (som betaler) og spurte om de skulle ha skattekortet mitt. Men fikk som svar at hvis det ikke var noen forskjell så fikk de det automatisk oppdatert...Så de forsikret meg om det var i orden, håper virkelig det....
nutri Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Ja. Er ikke skattekortet levert i tide blir du trukket 50% den måneden. Jeg leverte mitt dagen etter jeg fikk det i posten før jul.
Love2bemom Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Fikk beskjed om det samme...at de fikk det automatisk... Så da stole vi på det!!
snart lille venn Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror jeg skal få postet det så fort som mulig - vil nødig bli trekt 50% ikke nå ihvertfall
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Slenger meg på den jeg og:) NAV får de opplysningene de trenger. Så hun ga meg de opplysningene de hadde, og hvis de var feil, så skulle jeg sende del 1 til dem. Men det stemte det de hadde der fra før.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Jeg leverte skattekortet i år, men de 2 siste årene har jeg ikke gjort det, da har de bare fulgt den samme tabellen som året før. Tror jeg har hatt 36 % hele tiden mens jeg har jobbet. Så om de som betaler ut lønningene har litt hjerne tror jeg det skal litt til for at de plutselig trekker deg 50%.
mammatør Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Arbeidsgiver har lov til å bruke fjorårdets skattekort på januarlønnen, desom dere ikke sender inn innen februarlønnen skal kjøres må arbeidsgiver trekke 50% på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå