Gå til innhold

når planelegger dere neste baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har en, hvis dere skal ha flere da:)

bare nysgjerrig jeg! Jeg har en liten på 4 mnd og kunne tenke meg å ha to ganske tett, men likevel ikke alt for tett...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når førstemann her var fire mndr var jeg gravid igjen. vi hadde planlagt to tette:)

Skrevet

oj det var tett! kunne tenke meg tett jeg og, men vet ikke hvor tett. hvordan går det med to så tette da?

Skrevet

Jeg er gravid igjen nå og Mimmi er 10 mnd.

9 uker gravid :-) ikke helt planlagt siden jeg gikk på p piller, men veldig ønsket og vi er glade :-)

Skrevet

Driver på for å si det sånn... Tulla vår er 4 mnd nå. Er dessverre en av de uheldige som ikke bare kan bestemme når jeg skal bli gravid og så sitter den. Brukte mange år på å bli gravid med første, så da ser jeg ingen grunn til å bruke prevensjon nå, siden vi ønsker flere barn.

Skrevet

mathilde e 4,5 mnd.. skal vente 4-5 år før vi får neste..

skal være ferdig med utdanning før vi får den komplette familie ;)

Skrevet

elise er 9mnd og vi er spådd en til til neste år en gang

Skrevet

har en på 7mndr nå.. Prøver å få til en til før han blir 4år...

Skrevet

Lillegutt er 4 mnd nå, og jeg syns den ideelle aldersforskjellen er ca 3 år mellom. Kanskje prøve på nr 2 når han er ca halvannet (Håper å få med pappan på det). Skulle gjerne blitt gravid igjen nå jeg, men fornuften sier jeg bør vente.. Svelget første pille i dag..

Skrevet

Vi har en på 10 mnd, og skal prøve på igjen til sommeren.

Skrevet

Jenten vår er 5,5 mnd og venter iallefall til hun er 3 år før jeg blir gravid. Hun skal få være minsten lenge...

Skrevet

tenkte og prøve på en til etter sommeren,har en på 6,5mnd nå. Da blir de ca2 år i mellom vist det går etter planen:)

Skrevet

I hvert fall ikke før jeg er ferdig med å amme så mye som jeg gjør, ikke før snuppa kan gå selv(løpe etter henne som gravid, jaja...).

Men vil gjerne ha to tette, det har barna godt av også!

Skrevet

Den kommer når den kommer. Hr ikke begunt med prevensjon etter fødselen for tre mnd siden, men går ikke aktivt inn for å bli gravide. Synes det er koselig med baby at vi tar en til når den kommer:)

Skrevet

i disse dager;) Har en på 7 mnd nå;) Vil ha to tette;) Så jeg krysser fingrene for at det skjer noe nå;)

Skrevet

Jeg har ei på 8 mnd. Og planlegger å " lage" en til om ca et 1 1/2 år. Skulle gjerne gjort det før så de ble tettere, men det passer s dårlig. Er student, og det vra jeg da lillejenta kom. Det har godt kjempefint, men vil veldig gjerne ha jobben på plass før neste mann kommer.

Skrevet

Her er lillegutt 1,5 måned nå, og frem til nå har jeg ikke tålt tanken på flere barn. Jeg hadde en flott fødsel, men det skremte meg å tenke på en fødsel til:)

Men klart den lille fortjener søsken:) Men det blir ikke to tette her nei. Håper kanskje på 3-4 år mellom dem. Hvis ting går etter planen da:)

Skrevet

Lillegutt er 6 måneder nå,og jeg vil ha to litt tette. Har tænkt å kanskje prøve å få en til til sommeren. Men bruker ikke prevangsjon,så hvis det skjer før,så er ikke det noen krise:)

Men vil at lillegutt skal få vår fulle oppmerksomhet alene enda en liten stund. Synes ca 2 år mellom dem er passe.

Skrevet

Når snuppa vår er 8 mnd. vil vi prøve på nytt igjen. Ønsker ikke alt for stor aldersforskjell mellom søsknene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...