Gå til innhold

Au au au:( Nå er jeg lei dette :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier jo snart ikke en dritt i huset uten å ligge strak ut i mange timer etterpå jo:o( er ikke vant til at kroppen setter begrensinger, eller jeg bruker ikke høre etter, men nå er det jo så ille at jeg går på veggene:(

Har 25 dager igjen til termin og har slitt med bekkenløsning siden sept. Men har greidd å holde denne ajour med masse gode råd og tips fra fysio, men nå setter ryggen min en stopper uansett hva det er jeg gjør:(

Skulle/skal hive ut jula i dag, har plukket pynten ut av juletreet og nå verker jeg slik i ryggen og har en så knallhardmage at jeg ligger strak ut her:o(

Åååå... det ser jo helt fælt ut her nå jo :( Et tomt juletre som sambo hiver ut når han kommer hjem fra jobb, spisebord fult i juletrepynt glitter og lys, en kasse her og en der til å pakke pynten ned i igjen:(

Må få ut alt og vasket her til babyen kommer jo, eneste jeg har igjen nå så er alt klart.

Er ikke direkte lei av å gå gravid, men så utrolig lei enkelte plager rundt graviditeten:( Bare glad jeg ikke er en elefant for skulle jeg gått slik i to år hadde jeg nok seriøst skada noen etterhvert!!! :(

Ble et skikkelige klage innlegg dette, men tror det er mitt første!!!!

Det skal faktisk bli en fryd å vaske hele huset igjen uten magen frempå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme problemer her, bortsett fra at jula er jeg heldigvis frig med....

Gler meg skikkelig til å kunne vaske huset selv uten å ligge rett ut etterpå.

Jeg har hatt BL nesten hele sv., men har vært sykmeldt fra sept. har bare 24 dager til termin =) Kjeder vettet av meg!!!!

kunne helst tenkt meg å å gått en lang lang tur......... men men, det får nok vente til mi lille gullæjente kommer!!!

Nå ser jeg frem til den dagen babyen har kommet ned i bekkenet, har hørt at mesteparten av bekkensmertene blir bedre da.

Har det skjedd deg eller venter du og?

Skrevet

Å ta ned jula tok meg vel en uke i år, det ble litt her og litt der og mye ompakking, ja! Med en meget aktiv liten gutt i huset kunne nemlig ikke alt ligge og flyte heller, da hadde vi nok hatt glitter både her og der, hele familien:) Men nå er alt gjort, den siste kassen ble pakket i går kveld, så jeg kjenner meg superflink! I helgen vasket jeg også kjøkkenet og badet og bar ned klesvasken (men fikk ikke vasket pga noe galt med vanntrykket...) og...

...lå rett ut på sofaen og ynket meg fordi jeg hadde så j**lig vondt. var sikker på at jeg ahdde gjort det helt store og fått satt i gang fødselen, men heldigvis gikk det over etter hvile og såkalt "nattesøvn" (les: putestabling og løping på do). Termin 25/1 - og begynner nok å nærme meg "fødeklar" likevel, ja!

Skrevet

Men - hvis du har en partner, kan du ikke be ham/henne om å ta i et tak? Eller hva med å invitere familie eller venner og be dem pelle ned jula for deg? Og så kan du by på vafler som takk? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...