Gå til innhold

Gravid for andre gang - vanlig at puppene er annerledes enn forrige gang?


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Altså - sist jeg var gravid forandret ikke puppene mine seg i det hele tatt - var ikke øm eller noe. Slet veldig med ammingen både pga svært såre og vonde brystvorter og for lite + ikke næringsrik nok melk.

 

Denne gangen merket jeg det først på puppene at noe var på gang. De er ømme, litt "fullere" og blitt mørkere rundt brystvorten. Kan dette være pga at jeg har gjennomgått et svangerskap + amming tidligere? Og kan det bli letter for meg å amme denne gangen (håpe, håpe)? Eller har det rett og slett ikke noe med det å gjøre? Noen som har peilig/vil tippe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg ;) hadde akkurat det samme probleme som deg med nr 1 , ammet kun på sykehuset , ga opp da jeg kom hjem....

 

Har i allefall hørt at det skal gå lettere nestegang , for kroppen husker vist nok forige gang...

 

Så la oss håpe vi får det til denne gangen ;)

 

Hadde foresten keisersnitt 1 gangen da , så har vel muligens noe med det å gjøre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde ks jeg også. Tok fem døgn før melken kom, og stakkars Tobias var utsultet! Han nektet å ta flaske, så han fikk bare i seg det jeg produserte - og det var ikke mye. Melken min var helt gråaktig og gjennomsiktig på farge, selv etter den hadde stått en stund i kjøleskapet. Når jeg hadde spreng og prøvde å pumpe fikk jeg bare ut 60 ml på begge brystene! Ammet til han var 10 mnd, så jeg holdt ut....men det var bare fordi han ikke tok flaske. Måtte begynne med velling når han var tre mnd siden han nesten ikke la på seg noe...

 

Håper på ks denne gangen også....så er litt bekymret for ammingen ja:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...