Gå til innhold

Hva var ditt beste kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del har det vært AMMEPUTA!! Den brukes hele tida =) ...og en ting jeg gjerne sku hatt flere av er helsetepper...

Det jeg kjøpte for mye av var sokker..hihi, har en skoff full av sokker.. brukes nesten ikke her. Har på seg pysj/sparkebukse med fot.

Den tingen jeg VIRKELIG trenger er et bæresjal (mei tai?), så huset ikke forfaller. Og så har jeg veldig lyst på en tummytub

Litt artig å høre hva deres mest uunværlige ting er da =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammeputa hær å... kjøp den tel storesøstra da... å æ træng fleire gulpekluta... har sekkert 30 da... men hær går di unna...

Skrevet

Bruker ammeputa mye mer enn forrige gang, skjønner endelig hvordan den skal ligge. Helsetepper brukte vi masse sist, hittil har jeg brukt dem lite, men han er jo bare 2 1/2 uke gammel.

Beste kjøp må være dunposen til vogna. Den har hull til seler og kan brukes i Maxi Cosien også. Men uunværlig er den jo ikke, med 8 varmegrader og regn ute...

Jeg ønsker meg også et bæresjal el.l. Finnes det noen butikker i Oslo som har sånt, eller er de bare i nettbutikker? Skulle gjerne prøvd før jeg kjøper.

Skrevet

et ullteppe fra lillelam. bruker det hele tiden.

Skrevet

Må nesten si ammeputa jeg også! Den er uunnværlig.

Ellers er ullbodyene i babyull utrolig gode, har tenkt å kjøpe flere av de.

Den natta jeg plutselig fikk brystbetenelse vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg uten brystpumpa heller. Har ikke brukt den så mye ellers enda, men den ble redningen da!!

Og gasklutene... Tror vi har ca 50 stk men vaskemaskina går non-stop likevel...

Av ting vi ikke har brukt noe særlig så må jeg si gensere og bukser, Mathea ligger nesten bare i body og strømpebukse. Har på andre klær bare når vi skal ut eller når vi får besøk og skal pynte oss litt:-)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Gaskluter og bleiebøtte.

Gasklutene går det mange av i døgnet, her gulpes det mye.

Bleiebøtta er super fordi vi bor i 12.etg og det er tungvint å ut med søpla hele tiden.

Moren min har sydd bæresjal til oss og det er uunværlig når vi skal i vaskekjelleren!

Skrevet

Ammepute, ammemadrass og bleiebøtte!

Skrevet

Det som er uunværlig her er ullbodyer og strømpebukser... vi bruker kun andre klær når vi skal ut...

Ellers synes jeg babyneglsaksa er genial, hun er 4 uker og har klipt negler 3 ganger alt...de vokser som bare det.

Ellers er pledd helt must her... hun nekter å sove med dyner... så fort vi prøver å snike dyna på så vokner hun...

Skrevet

hmm..

Det beste kjøpet mitt i dette svangerskapet var det 3 meter med tisselakenet.

For elisas afføring går igjennom stoffbleia (som ligger hun ligger på) og igjennom stelleputa.

så jeg klippet opp tisselakenet og bruker baksiden.(plast delen),som dekker hele stelleputa.

lett å vaske og tørke av..

det må være det ....hehe,.....

Skrevet

ullundertøy, tøybleier (til innpakning av bebisen, som underlag på stelleputa, som gulpeklut+++) og elektrisk pumpe! Å ja - og ullfleece pledd fra nøstebarn! Det brukes døgnet rundt

Skrevet

Byssanlull "hengekøye"-seng. Hun sover! Fra 19-07! (med matpauser da) Sovet i denne på natten siden hun var 2,5 uker. Storebror sovnet ikke i egen seng før han var 6 mndr, og måtte bæres rundt halve natten...

Det er en slags kurv av stoff til å henge i taket, og når hun rører seg beveger den seg litt. Kan ellers vugges fritt i alle retninger, men vi har ikke trengt å vugge henne noe ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...