junece Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 lille nyttårsaften gikk den såkalte slimproppen og onsdag fikk jeg skikkelige mensensmerter som var vonde nedover mot bekkene, murring i ryggen og nedover rompa... dette varte nå ganske lenge og jeg begynte å ta tiden på disse vondtene, det gikk ca 7 min mellom hver og varte i ca 30-45 sekunder. etter en time med dette ringte jeg føden og de anbefalte meg å prøve å sove i tilfelle fødselen skulle begynne... vondtene gikk over iløpet av en time.... men igår begynte det igjen og da syns jeg egentlig at det var litt vondere også, varte gjennomsnittlig 1 min med 7 min mellomrom. magen ble i tillegg veldig hard og hadde mye kynnere i tillegg. det kjennes også ut som babyen presses ned, akkurat som den beveger seg litt under disse vondtene, eller tullerier som jeg kaller d ettersom de forsvinner.. er ikke så vondt at jeg ikke klarer å puste:) er i uke 38, termin 21 januar. er dette tegn på at noe er igang? hva kan dette være? kan dette komme og gå helt fram til termin eller i værste fall 14 dager over? Håper dere kan hjelpe meg litt:)
findus Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet ikke, men åssen er det? Begynte de med syv minutters mellomrom i går, og holder på fremdeles med syv minutters mellomrom? Eller har de gitt seg igjen denne gangen også? Hvis de fortsatt holder på, ville jeg nok ringt føden og spurt en gang til.
junece Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 nei de ga seg desverre i går også etter et par timer... De begynte ikke rett på med 7 minnutters mellomrom, jeg hadde de en god stund først før jeg begynte å ta tiden... Er så kjedelig å bli lurt sånn hele tiden for jeg er igrunn ganske klar til å få ut nurket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå