Mammahjertet Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Vi tenker på å ta en ferie uten lillemann til sommeren. Han vil være 22 mnd når det er aktuelt å reise. Hvor lenge kan jeg være borte uten at han savner meg alt for mye? Hvor lenge kan jeg være borte og fortsatt nyte ferien tror dere? Noen erfaringer? Det lengste vi har vært borte til nå har vært fire dager, og det har gått veldig fint. Han skal evt være hos besteforeldre som han er veldig glad i, og som han kjenner godt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 jeg er ikke sammen med far til eldste jenta. hun var 18 mnd første gang hun var borte mer enn en helg. da dro de på ferie i danmark 10 dager. jeg savnet henne mye, men tror hun bare koste seg. men hun ville ikke til meg med engang når jeg hentet henne etterpå men det tok 5 minutter så var det bare mamma mamma mamma:) dra på ferie og kos deg en uke om du vil:)
Mage-nr4 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Heisann! Min lille jente var åtte dager alene hos bestemor og bestefar da hun var ca 20-21 mnd. Det gikk veldig fint å være der, men hun brukte flere dager på å venne seg til meg og pappan igjen. Var sur og grinete og krevde mye oppmerksomhet. (som om hun straffet oss). Fjorten dager hadde vært for mye for lille jenta, men jeg kan gjerne være borte fra henne en hel uke en annen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå