Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Vi elsker navnet Nora også er Lorentse et navn som har gått igjen en del i slekten. Synes dere at det var et fint navn og kombinasjon? Takker på forhånd for ærlige svar! Og det er lov med både ris og ros:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Syns det var veldig fin kombinasjon! skal dere bruke begge til daglig, evt.? Kan være fint å gjøre, da det er mange som heter Nora nå. :-)
Gjest Antarctica Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 De er fine hver for seg, men sammen syntes jeg personlig det ble for mye av or-or-lyden. Hva med Dina Lorentse Helma Lorentse Gina Lorentse Ane Lorentse Maja Lorentse eller Nora Konstanse Nora Emerentse
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Takk for forslag. Av dine likte jeg Maja Lorentse og Nora Emerentse. Vi får tenke litt mer på det! God natt:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Tror det blir litt varierende. Av og til kun Nora og av og til begge. Men blir vel til at det blir mye kun Nora. Vanskelig å si:) Nå må jeg legge meg:) Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå