Gå til innhold

hva ville dere ha valgt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 10 mnd og er på vei igjen med nr to er i uke 14 ++ ,,

det jeg lurte på er :

om dere ville valgt søskenvogn\tvillingvogn eller bare hatt ett sånnet sete til å ha oppå vognen til han eldste???

noen med erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg :o)

jeg har ikke masse erfaringer bed tvillingvogner, men har jobbet i en barnehage med dem. de kan være litt vansklig å kjøre noen steder fordi de er så brei!

Det er noen steder man ikke kommer inn.

så det er noe å tenke på. pluss at når gutten på 10 mnd vil gå mere ved siden av vognen så må du fortsatt flytte rundt på den store vognen, jeg tror jeg ville ha kjøpt et sete for å ha oppå.....

bare mine tanker. :o)

Skrevet

* jeg mener sef. erfaringer MED tvillingvogner! ikke bed, hehe

Skrevet

Så lenge sønnen din er så liten ennå så hadde jeg gått for en tvillingvogn.

Du får jo kjøpt tvillingvogner som man kan velge om man vil ha sportsdel i eller dypvogn.

jeg jobber i barnehage og der ser man jo litt av hvert av vogner og div familiesammensetninger (med tanke på sprang mellom barna) og jeg ser det mest positive med å bruke tvillingvogn.

Om sønnen din skal begynne i bhg`n så har jo han en vogn fra før av som han kan sove i. Og bruke tvillingvogna som hente bringe og når man er ute å handler og div.

Skrevet

Sjekk ut Phil & Ted's E3. Da kan du få en fleksibel vogn som er like bred som en vanlig vogn.

Skrevet

Jeg har to barn og det er i underkant 2 år i mellom dem, og hadde aldri klart meg uten søskenvogn. Dine kommer enda tettere.

Du må selvfølgelig selv avgjøre dette, i forhold til hvor mye dere er ute, men her er noe å tenke på:

Ting tar lenger tid med to barn og du vil merke at tiden går fortere enn du hadde tenkt deg på forhånd. Når du er ute med begge barna er det plutselig sovetid for eldstemann og om du velger seteløsningen er dette en veldig ubehagelig hvilestilling. Du vil nok føle deg friere med søskenvogn, og kunne gå ut når som helst og i all slags vær. Barnet sitter ikke så godt sikret i et ekstrasete og du vil ikke føle for å kunne gå fra vognen i det hele tatt.

De smaleste søskenvognene går greit inn på bussen og i bilbagasjen. De kan kjøpes billig på finn.no og er lett å selge igjen.

Lykke til med ditt valg!

Skrevet

tusen takk for svar jeg tror jeg går for en søsken tralle eller de som er avlange ikke de som er så brede ,tenker meg det blir litt stress med bare sånnet sete så det tror jeg jeg slår fra meg eller kjøper ett litt senere ,eller bare ett sånnet brett går jo og når han blir eldre ,,takker for svar ,ikke lettt dette her hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...