rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 meg! Jada, jeg er her... Sitter og snufser og spiser halspastiller. Har blitt forkjøla Jeg har da ikke tid til sånt, jeg skal samle energi og FØDE! hehe Har fortsatt vondtene mine, men er ikke så lei nå.. littegranne mer innstilt på å gå til termin, og sannsynligvis overtid... iallfall enn så lenge... Du da??
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hvordan går det med deg? Ble ingen fødsel på deg igår, skjønner jeg... :s
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Sitter i tlf nå... Svarer om litt, jeg! )
snart lille venn Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hei Gullemor75 Håper det er den Gullemor75 som jeg tror det er.... ? Vi har tremin samtidig, jeg i morgen og du på onsdag. Og vi har vært sammen på bim treff? Hvordan går det med deg? Kjenner du om noe er på gang?
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 rødhette*: Ja, deg, ja!!! ) Uff, har du klart å dra på deg en forkjølelse sånn på oppløpssida? Får håpe kroppen skjønner at den 1) Skal få deg frisk fortere enn svint (alltid lurt på: Hva ER svint??) eller 2) Vente med fødsel til kroppen er klar... Altså, dette går jo NOE ut på det samme, men vi går jo for nr 1)? ;o) Fint at du er litt mindre lei nå; jeg hadde så vondt av deg her en stund, du virket så absolutt noe_motløs! ( Jeg er egentlig ikke så lei, psykisk sett, og har ikke vært det heller... Men fysisk er jeg ødelagt nå... Bekkenvondt og masse vann i kroppen. Har i tillegg fått skikkelig trøbbel med den ene skulderen min, som jeg har vært hos naprapat med i dag... Det hjalp litt, heldigvis... Det er så ergelig å ligge våken om nettene tett oppunder termin pga SKULDERVONDT og ikke svangerskaps- eller føderelaterte ting!!! snart lille venn: Hei!!! Ja, det stemmer, det. Vi har vært på treff sammen, ja! Du er tidligere crispo75, ikke sant? ;o) Har ikke tenkt meg på treff nå med det første, men er gjerne med igjen snart! Nå er jeg bare så sliten og får kynnere bare av å reise meg opp og gå et par skritt... Klarer nesten ikke å kjøre bil... Hadde jeg vært garantert_å_slippe_rygging, kunne jeg nok våget meg mer ut, bak rattet...! Hehe! Er det bra med deg, da? Er du lei? Noe som tyder på nært forestående fødsel? Du har vel mer erfaring i å kjenne etter fødselstegn enn hva jeg har...? ;o) Hvis du skal på treff, får du hilse de andre så mye! Jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover! Klemmer til dere begge
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Først og fremst: Svint er stålull hihi Jeg føder gjerne nå med forkjølelse, enn å vente til overtid hehe.... Bare unngå fødsel om morran, da jeg er værst. Blir bedre utover dagen. Så å føde ikveld er heeeelt ok for meg Huff, ja, fysisk har det bare blitt tyngre her også.. .Bekkenet er ikke samarbeidsvillig lengre, og gjør nå vondt omtrent hele tida igjen. Men nå er jeg mer positiv innstilt, så det hjelper jo på det iallfall... Men halter litt her jeg går rundt, fordi det gjør så vondt i høyresida av bekkenet. Vann i beina har jeg også, ikke så mye andre plasser. Hadde ikke trodd det skulle gjøre så vondt å ha vann i kroppen Men prøver med den her positive innstillinga, og tenker at det er jo iallfall ikke lenge igjen nå, og at jeg er heldig som ikke har fått vann i kroppen tidligere. Kjedelig det med skuldra di... Håper virkelig naprapat-timen idag hjalp!
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 Wow! Du svarte jo fortere enn... stålull! ) Hihi!
snart lille venn Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Jeg holder på å bli sprø !!! Alle har nemlig sagt ai jeg kom til å få før, men tror du det skjer noe - akk nei!! Var tidligere Crispo75 og hadde bare problemer som nå er fikset, bedre sent enn aldri Jeg hadde falske rier natt til søndag og vi dro inn til sykehuset kl 5:30. Fikk beskjed om at det var 1 cm åpning og umodent !! Så kl 8:30 dro vi hjem igjen! Og frem til idag er ingenting skjedd. Hodet er heller ikke festet ! Jeg går å kjenner etter fødselstegn hvert minutt, og det er vel det som gjør meg sprø.... har meldt meg på bim treff på torsdag hvis ikke noe skjer. Må ha noe å se frem til ..... tror jeg hiver meg med på dagtreffet som skal være imorgen også, så en tråd om det... bare for å få tiden til å gå Lykke til med deg, så sees vi vel med små knøttene på treff en dag.
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Er rask på tastene, vettu... og med fritidsproblemer og null liv...
snart lille venn Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Forresten du må gi beskjed hvordan det går - er spent på om du får før meg du kan jo sende meg en mail : [email protected]. Vet det ikke det er så lurt å legge mail adresser på internett men denne brukes sjelden Vi snakkes! Må komme meg i butikken før mann og barn er hjemme. Klem
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2007 rødhette*: Det var bestemora mi som ringte, og daaaaaa er man ikke ferdig i en håndvending...! Ble sittende voldsomt lenge.Hehe! Hun er søt, da! ;o) Ellers har_ikke_jeg_noe_liv for tida, heller. Sover i stua (gjort det i noen uker for at vi begge skal sove bedre), står opp, spiser, sitter på bim, koser med magen, sover litt, fyrer, bimmer, venter, koser mer med magen, spiser litt igjen, bimmer mer, venter på Gullefar, fyrer litt til, slapper kanskje av litt på sofaen, koser enda mer med magen og SÅ kommer Gullefar hjem; middag, og SÅ begynner_livet_mitt_igjen! *selskapssyk* ;o) Og sånn går no berre dagan! Hehe! Hmmm... *selskapssyk, ja... Revurdere bim-treff...* snart lille venn: Det blir spennende å se hvem av oss som får først, da! Jeg var på ul på torsdag (vekstestimering) og da sjekket de modning og åpning også. Livmortappen er helt myk, jeg er moden, kynnerne mine (som jeg har hatt maaaaange av!) har jobbet godt for meg, og jeg hadde 2 cm åpning. I går kveld, fra 1730 til 2330 hadde jeg regelmessige kynnere med "endret karakter" (de satt lenger ned/under navlen + noe bak i ryggen). Gikk og la meg med et bredt smil om munnen i hååååp om at jeg skulle våkne av smerter og gå for å vekke Gullefar... MEN: Jeg våknet dessverre x antall ganger av... ja, smerter, men i bekkenet og i skulderen, samt av tissetrang og varme, samt et tisselaken som_ikke_vil_ligge_rolig! Aaaaarrrrrgghhh!!!! Men, det skjer vel noe snart!!! ) Dette ble visst en Gullemor75/rødhette*/snart lille venn-tråd, dette! )
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 hehe, koselig da Jeg ringte min bestemor tidligere idag, for hun har bursdag. Ble ingen lang samtale. Er svigermor og pappa som skravler hull i hodet på meg her i huset hehe Jeg sover fortsatt i senga. Sambo har sagt at hvis en av oss skal ut av senga, blir det han. Jeg må få ligge best mulig. Snille kjæresten min... (Men foreløpig ligger vi begge i senga da) Ja, selskapssyk jeg også... Gleder meg sånn til å få ut babyen, og etterhvert kunne gå turer! Lei av å ikke kunne gå turer tilogmed, jeg som ikke er noe tur-menneske hehe. Sambo er ferdig på jobb om 1 time... tenkte høre med han om vi skal dra på Skeidar og kjøpe garderobeskap idag. Ser de har tilbud... Men da må vi låne bil, for vi har ikke hengerfeste på vår... Spørs om han orker etter lang dag på jobb.. men skal spørre....
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2007 Oi, nå virker det som om Gullefar ikke ofrer seg i det hele tatt, men saken er at "sofaen" som jeg snakker om i stua, ikke er en sofa i det hele tatt, men en dagseng fra Ikea (http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=16&langId=-14&catalogId=10103&productId=42819). Så jeg sover myyye bedre i den enn i dobbeltsenga! ) Hehe! Kjenner meg igjen i det å være "lei av ikke å kunne gå turer"... Jeg er overhodet ikke noe "gå-tur-menneske", men gleder meg stort til å trille Gullebaby rundt omkring og samtidig gå_ned_i_vekt! ) Yohooo!! *håpe* Nå skal jeg slenge meg nedpå Hemnes dagsenga fra Ikea igjen, for nå merkes skulderen godt... Pc er kanskje ikke det smarteste nå? God klem fra meg... )
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Huff, jeg mente iallfall ikke å få det til å høres ut som gullefar ikke er snill mot deg eller noe. Det vet jeg han er Godt dere har en ekstra seng du kan sove godt i da Du får pleie skulderen og deg selv godt nå da Så høres vi plutselig.... Snart må da de her små gullene våre finne ut at verden utenfor magen også er fristende, selv om de ser ut til å ha det litt for godt der inne akkurat nå hehe Varme klemmer til deg fra meg
Gullemor Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2007 Aaaaaaarrrrggghh! Når man legger ut Ikea-linker, funker de jo så å si aldri!!! Men, som jeg sa er det en Hemnes dagseng... Den er helt genial, og passer godt her hos oss, som har et hus på 45 kvm... Bruker den som sofa og har i tillegg spisestue, og DET er stua vår! ) Er så koselig, så! Hemnes'n kaller! Ps. Så du forresten det jeg skrev om modning/åpning, kynnere osv til "snart lille venn" litt over her? ;o) Ble neeeesten fødsel på meg i går, da! Ehem... Kremt...
rødhette* Skrevet 8. januar 2007 #17 Skrevet 8. januar 2007 Ja, så det... Men neeeesten-fødsel er da vel ikke bra nok for deg? Jeg godtar iallfall ikke en neeeesten-fødsel. Nei, her vil jeg ha en skikkelig fødsel, der ungen velger å komme ut hihi Godsnakkinga mi til gullet har ikke hjulpet, og det ser ikke ut til at det nytter å prøve være streng heller. Kanskje jeg må prøve å ignorere h*n og se om den metoden funker hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå