Gå til innhold

Nå har jeg fått innkalling til den ordinære ul`en:o)


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Begynte litt å lure på når den skulle komme, he he;o) Men fikk den i dag. 19. februar kl 11 - gleder meg:o)))) Andre som har fått? Jeg skal på Haukeland i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor langt er man på vei for å få greie på den første ul...

?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+3 i dag. Legen min sendte inn henvisning til Haukeland da jeg var der på kontroll da jeg var 8+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svaret.

 

Skal til legen 25 januar for å fylle ut papier ol så mulig jeg får litt mer informasjon da. Dette er første gangen for meg så det er mye jeg ikke vet enda :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sender han sikker en henvisning for deg. Legen min skrev det ut da jeg var der og sa at han skulle sende det. Om han ikke sier noe om det ville jeg spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :-)

 

har veldig lyst på en ul i uke ti også bare for å se om hjerte slår og om alt er i orden.... rart hvor mye man tenker på det i disse 12 ukene....

 

 

Tusen takk for at du er så hjelpsom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er betryggende å se at det er liv. Jeg har hatt to tidlige ul`er pga blødninger. Sist i uke 8, og da så alt fint ut og hjertet slo. Har ikke hatt blødninger etter det, så håper og tror at alt er ok enda:o)

Er som sagt 11+3 nå og kjenner meg veldig gravid.....veldig plaget med kvalme, masse voksesmerter, puppene mine er "gravide" + kjenner det holder på å vokse seg en kul frem nederst på magen:o)

 

Går jo an å bestille ul privat for å se om alt er ok - vet om mange som gjør det. Må jo være en grunn til det om du skal få henvisning av legen til tidlig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt!! Jeg har ikke vært hos legen enda, han ville ikke ha kontroll før d var gått 12 uker...men regner med å få time denne uken...Men har fått time til jordmor 6.februar.... :) er 11+5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og venter på og få time til ordinær ul.

Er 11+3 i dag.

Like spent hver dag jeg går og henter posten,men har ikke komemt noe enda:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...