Gå til innhold

Tryne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har hørt fra Tryne? Hun fikk jenta si 17. des og hu var lita og skjør, men har ikke sett henne her inne siden. Noen som veit eller har sett en fødselshistorie eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, jeg har nesten ikke vert her siden jeg fikk jenta mi. Har hatt det veldig travelt etter jeg fikk henne siden hun var så liten. Nå kan hun endelig for det meste regulere temperaturen sin selv og er ikke lenger avhengig av varmeflasker. Gullsoten er borte. Desverre så har hun nå fått kolikk, så jeg mangler en del søvn.

Fødselen min var full av komplikasjoner, å er noe jeg helst ikke vil tenke så mye på. jenta var 1870 gram og 44 cm lang da hun ble født. det viste seg at morkaken min hadde vert ødelagt. det kan være snakk om timer eller noen få dager før hun kunne død, men heldigvis kom hun ut av seg selv. Jeg er lovet ekstra oppfølging dersom jeg noen gang klarer å bli gravid en gang til. Vi er svært glad for den lille jenten vi har fått, helt utrolig at vi endelig er blitt mamma og pappa etter flere år med prøving:)

Skrevet

Var inne og så på bildene nå, hun er helt nuddelig:) Gratulerer så mye til mamma og pappa:)

Har dere tenkt å prøve på å få en til med det samme? Sånn etter at kolikken har gitt seg og søvnen kommet noenlunde på plass?

Skrevet

Jeg har sett etter innlegg fra deg Tryne!!

Gratulerer så mye med jenta, ser det var komplikasjoner.. Flaks oppi det hele kan man si..

Lykke til videre, kos deg masse !!

Skrevet

vi har ikke tenkt til å prøve å få en til, men skal heller ikke bruke noe for å ikke bli det. V prøvde i to år, tilslutt ble jeg gravid med pergotime. er ikke sikkert jeg kan bli gravid en gang til, denne gangen var det ett mirakel

Skrevet

takkskal du ha. Jeg er berre glad det hele endte bra, å at jenta mi kom ut før det var forsent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...