Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Og hvordan gjør dere det? Jenta mi er 15 måneder og vi har ikke begynt enda.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Det lurer jeg og på, så jeg dytter. Jenta mi er forresten 14 mnd og jeg setter henne av og til på doen om morgenen eller kvelden. Hun synest det er kjempemorsomt, men har aldri tisset eller bæsjet i den. Får vel kjøpe potte etterhvert, men er ikke så stresset på den pottetreningen enda.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har begynt så vidt, hun sitter på potta litt hver kveld... og hun har bæsje og tisset der, bæsjet kunn 1 gang da men jeg var KJEMPE stolt for det!! Men jeg tvinger henne ikke, vi bare sitter og leser litt og ler og koser oss... vil hun ikke så får hun gå av.. Men jeg håper veldig hun er bleie fri til hun er 2 år... HÅPE HÅPE
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Vi har tenkt å begynne når hun blir ca 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Vi begynte for ikke lenge siden. Tulla har avføring som regel etter middag. Det var derfor vi begynte for vi så at hun bæsja til bestemt tid. Huner snart 15 mnder.
Nuss Nuss Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Vi har akkuratt kjøpt en potte. Gutten er snart 17 mnd. Men han vil ikke sette seg på den. Tenkte jeg selv skulle "sette" meg på den og vise han at den ikke er farlig. Så vellykket har det enda ikke vært. Men tålmodighet lønner seg.
Ranveig R Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Guten vår er snart 16 mnd og vi kjem ikkje til å begynne med pottetrening før han sjølv viser interesse for å gå på do. Når han ikkje har bleie på seg og han tissar, ser han nedover seg, så han skjønar at det er noko som foregår. Men eg trur nok han er eit godt stykke unna det å kunne gje beskjed FØR det kjem.
Bjørkli&lilleTinka Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Vi har kjøpt potte, og Katinka elsker å sitte der med en bok osv. Hun tisser nesten alltid en liten skvett, og har bæsja en gang. Stoltstolt! Vi skryter masse, og det gjør henne motivert. Hun sier "der mamma do" og peker på toalettet, og "der baby do" og henter potta. I og med vi ikke er sammen døgnet rundt synes jeg det er vanskelig. Men hun er veldig klar over at hun tisser/basjer, så hun er nok klar. Tar nok en innspurt i sommer!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Har tenkt å begynne til sommeren.Da er han halvannet år. Målet er å ha han tør i løpet av sommeren 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå