Gå til innhold

Kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 17 og har ikke kjent liv enda. Vet det kan være tidlig, for det er min første graviditet. Synes heller ikke jeg har fått så veldig mage enda. Hvordan står det til hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Jeg kjenner liv, hele tiden er hun i bevegelse og turner å koser seg der inne. Er i uke 32 nå, så noen ganger er det dsirekte vondt, ettersom bevegelsene hennes er mye kraftigere og større nå. Kjente liv fra uke 14, skikkelige spark og boks fra uke 17. Er førstegangs=) Sambo kan å legge hodet på magen og lytte til hjertet hans, da sovner han, han synes det er en så deilig å behagelig følelse=)

Skrevet

Ja så da er det lov å håpe at jeg snart kjenner noe også! Gleder meg så kjempemasse til det!

Skrevet

Jeg er nettopp kommet inn i uke 18. Jeg kjenner litt skiling av og til som jeg innbiller meg er småtrollet, men jeg kan ikke være sikker. Har ikke kjent noe tydelig spark enda. Jeg har heller ikke noe særlig mage. Litt trangere bukser, men det kan like så godt være bilringe, pga mer spising og mindre trim, viss du skjønner!

Men det kommer nok snart, har lest at det ikke trenger å være lenge til man kjenner spark. Du er kanskje ganske høy? Jeg er 1.80 og er nok grunnen til at jeg ikke har fått mer mage!

Den som venter noe godt, venter...!!

Skrevet

jeg er 13+3 men jeg tenker ikke noe særlig på når jeg skal kjenne liv eller ikke. Jeg tenker at baby`n gir fra seg liv når han\henne vil.

Hehe...

Men jeg gleder meg masse til jeg kjenner det første tegn til liv.

Den dagen skal jeg minnes... Jeg er 1. gangs og det er en veldig spennende tid for meg.

Skrevet

Jeg ble sikker på at de små boblene jeg har kjent var babyen i uke 19. Trolig hadde jeg kjent det før men var ikke sikker på at det var babyen og ikke bare vanlig luft. Nå kjenner jeg vesla hele tida - akkurat nå og faktisk. :D

Skrevet

Jeg er også i uke 17, og er litt usikker på om jeg har kjent liv.... to ganger synes jeg tydelig at jeg har kjent noe, men jeg har jo ikke vært med på dette før, så vet liksom ikke hvordan det skal kjennes ut... kan jo bare magen som gjør noen kromspring! Har heller ikke fått noe særlig mage enda, men tror den begynner så smått å komme nå... føler at den noen dager er større enn andre...

Skrevet

altså, føler at magen noen dager er større enn andre *dager*!....

Skrevet

Jeg er også i uke 17 (16+4) men har ikke heller kjent noe, og har ikke fått mye mage ennå. Jeg har av og til hatt litt bobling i magen som muligens kunne være barnet, men sikker er jeg ikke. Jeg lengter sååå til jeg kan kjenne barnet!

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 16 og kjenner ingenting. Dette er også min første.

Har godt ned noen kilo i vekt og har ingen problemer med vanlige bukser...! Er nesten sånn at jeg lurer på om jeg er gravid innimellom selv om jeg var på en UL i uke 11...!

Gleder meg veldig til UL jeg skal ha i uke 18.

Så du er nok ikke alene.... - vi får håpe vi merker noe snart! Gleder meg veldig til det!

Lykke til videre med magen :-)

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før i uke 19-20 i mitt første svangerskap.

Det er helt normalt å gå lenger også før du kjenner noe.

Nå er jeg 13 uker på vei med min andre og syntes jeg har kjent små bevegelser i litt over en uke.

Skrevet

Er i uke 15, og har kjent liv en god stund. Sånn til og fra....

Men mest denne uken..kjente tydelige bevegelser fra den lille i dag på jobb også, og etter middagen..Morsomt.

Samboer sier jeg har fått en tydelig kul på magen allerede, og det er nok sant......

Kan ikke huske magen kom så tidlig i mine tre tidligere svangerskap...

Gleder meg til ultralyd!!

:-)

Skrevet

Jeg har kjent liv i et par dager nå, er 12+2.

Vet det er tidlig, men jeg skal ha tvillinger så kanskje derfor. Dette er mitt 3 svangerskap. Fødte sist 1 sept,2006 så det er kanskje derfor også siden det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist.

I mitt forrige sv.skap så kjente jeg liv fra uke 14.

Var hos legen i dag og livmoren min ligger allerede opp til navelen og jeg har fått stor mage allerede.....dette skal bli gøy og tungt....hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...