Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅ Jeg klarer ikke mer!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dagmamma til en og har en fra før av, og den ene går rundt og slår den andre og den andre bare griner!! Og jeg er så trøtt og så kvalm (tåler ikke lukta av hun jeg passer, så det blir masse spying...).

I tillegg er leiligheten BOMBA!!! Ser ikke ut! Leker overalt, stor oppvask osvosvosv.. Og dette må jeg rydde før jeg reiser på jobb kl 16.30..... :(

 

Er så redd for å miste babyen min i magen pga av at jeg stresser og styrer på hele tiden... Er perioder der jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ligge å grine fordi jeg er helt utslitt! Har lyst til å slutte å være dagmamma men foreldrene er helt avhenig av meg. Ikke sjans til å få bhgplass eller å få noen andre til å passe henne... Vet ikke hva jeg skal gjøre...

 

Akkurat nå sover de..... Så da er det stilt en liten stund i alle fall...

 

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig... Var godt å få det ut i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde prate med foreldrene til hun du passer om at de kanskje burde begynne å se seg etter annen dagmamma. Det er jo ikke sikkert du har mulighet til å klare å være dagmamma fram til fødselen uansett. Og hva når din egen baby kommer?? Da får du vel mer enn nok å gjøre? Og hva skal de da gjøre om de ikke har noen andre til å passe datteren sin??

 

Ta en prat med dem du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør definitivt slutte som dagmamma. Om dem må se seg om etter ny dagmamma er ikke det ditt problem. Dere har vel sikkert en mnd oppsigelsestid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kontrakt så jeg kan egentlig bare slutte på dagen, men jeg vil ikke være så kjip...

 

Skal snakke m mora i dag når hun blir henta... Og si at jeg ikke kan passe hun mer, men hun skal få en mnd oppsigelsetid...

 

Tusen takk for svar fra begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...