miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 snakket med de i Hgsd i dag, ang at jeg ikke har fått blødning etter avbrutt forsøk. De hadde sagt feil , det skulle visst gå to uker før blødningen kommer, så da er jeg bare en uke "over tiden". Viss jeg ikke får mensen denne uken, skal jeg ringe inn å starte på Primolut. Ta disse i 10 dager, så få mensen 3 dager etter. På dag 20 starter jeg med sprayen igjen. Jippi, jeg trenger da ikke vente helt til neste mens igjen. Siden jeg har ventet så lenge da uasnett, så er det gått lenge over en mnd, alikevel.(Kan ikke begynne med nye behandling før etter en mnd. siden sist runde) Satser på at alt går etter planen denne gangen, og at jeg er ruger i slutten av mars:) Noen av dere andre som har gått på primolut, og vil fortelle litt..??? Tror jeg gikk på dette en gang for mange år siden, da jeg skulle utsette mensen da jeg var i syden? Klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7696998-n%C3%A5-vet-jeg-litt-mer-iallefall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå