lettereforvirra Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Heihiei! Jeg har i hele dag kjent meg litt sånn så jeg er når jeg har mensen nedentil. Litt øm og det kjennes ut som jeg blør. Men når jeg går på do er alt som normalt. Kan det være hodet som fester seg? dumt spørsmål kanskje , men sist jeg var gravid festet babyen min seg ikke skikkelig. Håper på svar, hadde blitt utrolig glad!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Ser på profilen din at du har termin i mars. Jeg har samme smerter som deg og tror at hodet fester seg her også. Har ikke termin før i april, men kjenner godt igjen smertene og en urolig babyen fra forrige svangerskap.
lettereforvirra Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 ja, jeg har termin 18 mars:) glemte helt av å skrive det. typisk!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hei. Har termin i mars jeg og. Er mye plaget med disse mensmurringene
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 heisann.. har også slike smerter..idag da jeg voknet hadde jeg slike ''stikkinger'' i underlivet..føles som om det er like før det er noe som plopper ut snart.. springer på do i ett sett for å se om det er kommet noe i trusa..skikkelig ekkelt.. får et slikt et press nedentil også.. har termin 3 mars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå