Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo mener det er en veldig god ide og helt uproblematisk å gå på byen flere ganger i måneden. Han kom dinglende hjem klokka seks i dag tidlig og nå er klokka snart ett og han ligger og sover av seg rusen. Vi har en fire måneder gammel baby og hund vi må gå på tur med flere ganger om dagen. Er det meg som overdriver eller... Syns faktisk det er helt unødvendig å feste til seks om morraen!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det slik : det er ikke deg, det er HAN

Jeg hadde ikke blitt glad for det, du får ta det opp med han.

Skrevet

Sambo er ofte ute! Er irriterende, men ikke jeg kan gjøre så mye med :-/ Søndagsmorgen kom han hjem 6.30, men heldigvis sjelden det skjer da! 2 gang på 4 md!

Skrevet

Komme hjem dritings klokken 6 mandagsmorgen hadde vært helt uaktuelt her!!

Gubben må gjerne dra på byen en gang i blant (ca en gang i måneden) men når utestedene stenger kommer han hjem. Sånn er det bare!!

Skrevet

jeg syns det er respktløs av samboeren din jeg da..

Her fester vi ikke så mye etter babyen ble født, men sambo tar seg titt og ofte en biltur rundtomkring alene Når baby sover på kvelden eller på dagen når babyen er våken.... Så jeg kan vel egentlig ikke si så mye om hvordan det skal være..

Men jeg syns at fedrene skulle ta litt mer ansvar og skjønne såppas at dem også skal være litt mer med barn/babyene.. Er ikke bare mors ansvar..

Å feste eller rase rundt flere ganger i uka er litt respektløs ang mor og baby vil sikkert ha litt kontakt med pappan sin selv om den ikke kan si så mye..

Hvorfor skal far alltid ha alene tid?

Assa en gang i blandt er så klart greit da..

Så jeg skjønner deg veldig godt jeg!

Har vent meg til det jeg da.. Årker ikke å gå rundt å være irritert.. Men sier ifra støtt å stadig! Så tar nok far ordene etterhvert...

Skrevet

Min gubbe gjør det ikke i ukedagene da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...