Gå til innhold

Første dag med tilvenning i bh for mini 10 mnd :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk supert, han koste deg ordentlig. De andre barna var bare så på servicesiden for "mistemann" :o)

Men lurer litt på en ting, fikk meg ikke til å spørre.

Mini åler, har ennå ikke klart å krabbe og gå. På gulvet i barnehagen var det skikkelig kaldt og skittent. Satt på dette selv og fikk ordentlig "frost" i meg.

Her hjemme har mini matte og det er ellers ganske lunt i huset. Liker ikke tanken på at han skal ligge på det gulvet hele dagen og bli iskald.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel ikke gjort så mye annet enn å ta på ullundertøy..

Men at det var skittent, høres litt merkelig ut. Det skal vaskes hver dag, og det skal kun brukes innesko...

Skrevet

Takk for svar! Men kan vel ikke være sunt å ligge på et iskaldt fulv dagen lang vel, selv om ullundertøyet er på?

Skrevet

Er ikke så mye du får gjort med det desverre. Dessuten kommer han til å krabbe om ikke så lenge.

Skrevet

Hvor lenge varer ca denne tilvenningsperiopden?? Og hvordan gjøres det? Jenta mi begynner i barnehagen når hun er 9 mnd. Og jeg har ikke fått noe noe info om dette. Hun starter 1 feb.

Skrevet

Man sier vanligvis at tilvenning går over 3-4 dager...at man er lenger borte for hver dag. går som regel greit. vi hadde innkjøring på 5 barn på 8-10 mndr i høst...det gikk supert...hos oss er det ikke kaldt på gulvet. De voksne skal jo sitte på gulvet m de små. Merkelig at de ikke kjenner det selv da....vi ligger jo på gulvet m de små hos oss, hvordan skal man ellers bli kjent m de små?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...