Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Gikk supert, han koste deg ordentlig. De andre barna var bare så på servicesiden for "mistemann" ) Men lurer litt på en ting, fikk meg ikke til å spørre. Mini åler, har ennå ikke klart å krabbe og gå. På gulvet i barnehagen var det skikkelig kaldt og skittent. Satt på dette selv og fikk ordentlig "frost" i meg. Her hjemme har mini matte og det er ellers ganske lunt i huset. Liker ikke tanken på at han skal ligge på det gulvet hele dagen og bli iskald. Hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Du får vel ikke gjort så mye annet enn å ta på ullundertøy.. Men at det var skittent, høres litt merkelig ut. Det skal vaskes hver dag, og det skal kun brukes innesko...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Takk for svar! Men kan vel ikke være sunt å ligge på et iskaldt fulv dagen lang vel, selv om ullundertøyet er på?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Er ikke så mye du får gjort med det desverre. Dessuten kommer han til å krabbe om ikke så lenge.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Hvor lenge varer ca denne tilvenningsperiopden?? Og hvordan gjøres det? Jenta mi begynner i barnehagen når hun er 9 mnd. Og jeg har ikke fått noe noe info om dette. Hun starter 1 feb.
Cilla m Neo;) Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Man sier vanligvis at tilvenning går over 3-4 dager...at man er lenger borte for hver dag. går som regel greit. vi hadde innkjøring på 5 barn på 8-10 mndr i høst...det gikk supert...hos oss er det ikke kaldt på gulvet. De voksne skal jo sitte på gulvet m de små. Merkelig at de ikke kjenner det selv da....vi ligger jo på gulvet m de små hos oss, hvordan skal man ellers bli kjent m de små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå