laffe*høygravid* Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Noen som har født på Rikshospitalet? Noen som vet hvordan det er der i forhold til Asker og Bærum? Hva med A-hus?
goldielocks Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 jeg skal føde på riks. og har bare hørte bar ting om der. Alle som får plass der virker kjempe glad, og det står at men burde være tidlig ute for å søke om plass der siden det er så populær. så de må gjør en bra jobb! jeg har vært der og tatt UL. og alle var utrolig snill og flink. men det er sikkert de fleste jordmødere, på sykehus! Jeg er i hvertfall glad for å ha fått plass der, jeg går på behandlig for leddgikt der ellers så de ville at jeg skulle føde hos dem for å kunne følge med litt mere nøye, men jeg ville har søkt der uansett jeg. lykke til med valget. du må jo også tenke på reise veien da. lykke til )
laffe*høygravid* Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 Takk for svar Jeg har satt Ullevål på 1.plass, for det er dit jeg skal på UL, jeg sokner dit og det er nærmest... Men nå har jeg satt Riksen på andre Lykke til du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå