Gå til innhold

Gode tips for at siste venteuka skal bli lettere..?

Anbefalte innlegg

Føler at jeg holder på å gå på veggen!!!!

Har ikm på fredag, og jeg er så lei av å gå og kjenne etter alt mulig og bli innbilsk.

Prøver å gjøre det jeg kan for å tenke på andre ting, og for å senke forventningene men...

De fleste pp`er har jeg hatt masse symptomer før ikm, og blitt innbilsk ut i fra dem, men denne gangen har jeg nesten ingen tegn i det hele tatt, og nå blir jeg innbilsk ut i fra det... Aaahhhhhh. Gir opp!!

Vet jo at denne dunders tanta dukker opp hver bidige gang, så jeg burde snart ha lært!

Hva gjør dere for å få tankene over på noe annet, og "glemmer" litt all denne sentreringa rundt symptomer???

Greier dere det i det hele tatt?

Fortsetter under...

Åhh den "søte" ventetid - ja, etter min mening er det den absolutt værste fasen i syklus. Har dessverre ikke så mange gode råd, men det hjelper altid litt å være litt god med seg selv! I dag har jeg f.eks. kjøpt meg en diger bukett med knall rosa blomster! Ble så lei av det mørke, våte været. Ellers kan det jo hjelpe å holde seg i mye aktivitet; f.eks. jobb, være sammen med venninder, gå på kino, se en god film - forsøk å vær minst mulig alene, for det er da alle tankene kommer! Men det blir spennende uansett, Smugs - håper inderligt det er din tur denne gangen!

Enig i at det hjelper å holde seg i aktivitet. Jeg har vært veldig passiv det siste året pga sykdom. Men nå er alt mye bedre, og jeg har begynt å trene nå etter nyttår. Går på helsestudio to ganger i uka. Og så fikk jeg skritteller til jul, og er blitt kjempeflink til å gå tur sammen med venninner på ettermiddager og kvelder. Det blir liksom litt mer artig når en har noe å måle det med...

Prøver alt jeg kan å ikke tenke på tester og symtomer,- men det er ikke lett! Det er det ikke! Men jo mer en har å fylle tida med, jo mindre tenking.....

Blir spennende å se om det blir noe klaff til helga da! Jeg har IKM søndag....

Fyll tiden med andre morsommere ting enn å vente. Med andre ord det meste. Ikke så lett Smugs, ønsker deg lykke til til helga, krysser fingrene for at du ikke har noe å lære jeg, og at du får deg en herlig overraskelse.

Annonse

Takk for lykkeønskningene =)

Jeg har heldigvis hatt det nokså travelt på jobb ett par dager nå, så da har jeg glemt meg i perioder.

Gjør alt jeg kan for å tenke på andre ting, og det er nokså slitsomt..

Ikke minst har jeg begynt å forberede en myk landing, og tar alle tegn nå som negative.

Har f.eks. begynt å kjenne litt murringer der nede, som nok er ett tegn på tantebesøk.. :(

Hadde tenkt å ta en test i dag bare for å få bekreftet det jeg tror, men tenkte også at det er dumt å kaste bort en test som likevel vil bli negativ.

En skulle tro at disse dumhetene skulle gå over etterhvert når en har prøvd så lenge... men en lærer tydeligvis aldri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...