Sigbeth Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 hvor mye spiser de pr måltid? Hvor mye skal de ha? Jeg har nettopp pumpet meg for første gang og fikk ut nesten 100 ml på ene puppen. Litt overrasket, trodde det skulle være mer? har alltid bare gitt en pupp om gangen og han har virket fornøyd med det. gir jeg mer bare gulper han. men jeg aner jo altså ikke hva som er normalt. Kan noen hjelpe meg før han våkner? blir spennende å se om han tar flaska... Derfor pumpet jeg meg ikke på andre pupp, må jo ha den i reserve hvis han ikke vil ha flaska....
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 de små suger på en helt annen måte og får ut mere enn når du pumper. så det er helt normalt du har nok mere enn det du fikk pumpa ut. men det er nok til en start , men dflaska. det . er jo bare å gi han puppe etter på. dumt å pumpe begge puppene i tilfelle han ikke vil ha flaska lykke til da.
Sigbeth Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 takk for det men hvor mye skal de egentlig ha pr måltid? Dere erfarne pumpere?
maja240806 Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 heisann! De skal ha fra 160-200 5 ganger i døgnet, hvis du bruker mme. Så hvordan det er med morsmelk er jeg ikke helt sikker på...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Her drikker han alt fra 50-200 ml morsmelk når jeg har pumpet meg! Er det ikke forskjell på hvor fet den er også om hvor mye dem drikker?
M-N & sassy-susie Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 mathilde drik ca 100ml pr måltid på dagen... kan hende ho har øka no, for e vell 3 ukers tid sia ho fikk flaske på dagen... menpå kveldan drikk ho 125 før ho legg seg.... da får ho i tilegg en halv porsjon grøt med mm... Helsesøster sa til meg at 125ml va kjempemye, å at eg va heldig som fikk så mye på hver pupp.. så 100 e absolutt ikkje lite!!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Min er 5 mnd og drikker 150-200 ml hvert måltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå