TriMiEx<c",) Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tar det, hørte at man skulle ta det når man prøver å bli gravid.
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Ja, jeg tar. Helt riktig at man skal ta det når man planlegger barn. Lykke til
MiniMeAndMe+spire Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Ja, jeg har gjort det nå siden nyttår.. Mistet i beg. av des i SA, så fortsatte bare å bruke den jeg fikk hos legen da.. Synes det er veldig greit å være "forberedt", skal jo egentlig taes hver dag de 12 første ukene.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jepp, jeg tar folat. Begynte å ta dem da jeg sluttet med p-pillene
Dotten Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jepp Har tatt siden vi bestemte oss for å prøve på nr. 2. Ca siden august, så nå vil jeg bli gravid snart!!!!!!!!!!! (Gjorde det samme før snuppa ble til, og holdt på i mer enn 12 uker etter at jeg ble gravid jeg da... Spiste opp brettet liksom. Eller ikke brettet med tabelettene. Hi, hi.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jepp, jeg tar også folat. =) Begynte med det da jeg slutta på pilla... Det anbefales for å forebygge ryggmargsbrokk hos beibisen....=)
petronella_78_med spire =) Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Man skal ta folat før man blir gravid (helst), og fortsette med dette 3 mnd ut i svangerskapet. Jeg har tatt folat siden april 2006,...men er ikke blitt gravid enda!!...så nå er jeg blitt litt slurvete...og tar de ikke hver dag... Har gitt litt opp...
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Jeg og tar, hver dag. Vil jo ikke ha syk babis ) Gjør alt som kan gjøres for å få frisk og rask babis...er i vår 6 pp nå, begynner å bli litt utålmodig! Men sambo sier jeg må slutte å stresse så skjer det når det skjer. Han er herlig!
Mortil1snart2<3 Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tar også folat! legen min som sa jeg måtte begynne da jeg fortalte om prøvinga, og det var viktig at det var de som var 4 mg! Har tatt det i 4 pp nå, og fortsetter til spiren sitter og enda litt til!
petronella_78_med spire =) Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er inne i min 9 pp...og ja, kjenner til det å bli utolmodig...hehe. Men nå er jeg og sambo i gang med å planlegge bryllup til sommer'n...så kanskje like greit at jeg ikke blir gravid nå...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 Ja har tatt det helt siden jeg sluttet med minipiller. Prøver så godt jeg kan å huske dem hver dag.
Proline Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 Ja startet med dette et par måneder før jeg begynte å prøve å bli gravid. Også tar jeg tranpiller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå