Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete heller....blir så lei og sint og irritert!!!

Fikk melding fra en venninne...hun er gravid!

Klart jeg er glad på hennes vegne, men hallo??? Her har jeg prøvd i snart 3 år....ho har prøvd i 2 mnd.....Blir så vannvittig lei meg hver gang mine venninner, kusiner og fettere sier de skal ha små!!!

Nå er det 4 stk nær meg som skal ha baby iår....kan det ikke snart bli min tur????

Måtte bare få ut litt frustasjon......PUH.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Skjønner godt dette kan være tungt å høre om... så bare få ut frustrasjonen du!!

Men du får trøste deg med at babyene blir ikke "brukt opp".. hehe! Så det går jo ikke utover dine sjanser dette... sant?!

Det ordner seg nok snart...

Trøsteklememr til deg!!!

Skrevet

skjønner va du mener ja.. men stå på snart blir det din tur vettu..:D

har du vært på utredning??

Skrevet

Hei der =)

Uff ja....trodde dagen skulle være god jeg....men den vart ikke så bra alikevel....fikk nettopp vite det....Og de har ikke prøvd på å bli gravid engang!!! De bare koste seg når de hadde lyst...tenkte ikke på eggløsning, osv....

Kroppen min fungerer iallfall ikke! Og det tar veldig hardt inn på meg nå....hva er fremtiden uten barn?? Uff, nei det vil jeg ikke tenke på engang!!!!

Mannen min er fremdeles på stadiet: Skjer det så skjer det. Så det blir nok ikke noen utredning på oss.....får vel prøve 1 år til.....

Hvordan går det med deg da??

Jeg har vel EL rundt 11....bare noen dager til det.....Håper virkelig vi klarer det nå!!!! =)=)=)

Klem klem

Skrevet

Hei suss@ =)

Går til gynekolog ofte (innvedig UL) Sjekke hvordan det står til med pcos'en min..... Januar06 tok jeg røntgen av egglederene...det såg greit ut "der inne". Godt var det! =) Men vi har ikke testet mannen sine svømmere......så det kan jo være der det ligger....uff og uff.... Håper jeg får han til å teste snart.... =)

Skrevet

jeg vet hvordan det er=( men ikke tenk på det så mye, stress kan være grunnen til at det ikke skjer. men 3 år var veldig lang tid, har dere testet dere? men det ordner seg nok, ønsker dere lykke til=)

Skrevet

Har heldigvis ikke vært i denne situasjonen selv... håper eg slipper og..

Kan ikke annet enn å sende deg trøsteklemmer og positive tanker!!!

Og krysse alt eg har... for dere!!

Med meg går det sånn passe, er ikke i toppslag for tiden!! Men, har ikm på mandag neste uke, så håper formen og humøret kan stige da..hehe!

kosemoseoverdose

Skrevet

Så godt med alle trøsteklemmene og de positive tankene =)

Håper dere klarer det denne gangen!!! =)

Håper vi alle klarer det denne mnd! Hehe....da får sykehusene det travelt i September....hihihihihi.....

Skulle vist hatt oss en skikkelig koseferie, bare sambo og jeg....fått tankene over på noe annet....men det har vi dessverre ikke råd til...jeg har jo sluttet jobben min som sagt...hadde en sjef som var helt idiot! Klarte ikke jobbe der lenger!!!! Gikk på dagen! Hadde ikke kontrakt da...

En uke til IKM ja...så spennende da!!!!

Masse lykke til!!

Skrevet

heisann...

Jeg vet åssen du har det... meg og min samboer har prøvd i 2 år nå men det skjer ikke noe her heller.. alle mine venner har fått eller skal ha.. oxo ble jeg tante nå for første gang lille julaften,..

men jeg vil ønske deg lykke til å ikke gi opp... det må jo skje oss en dag oxo:)

loppa84

Skrevet

Hei loppa84 =)

Nei, det er ikke enkelt når "alle" rundt klarer det på 2 eller 4 forsøk....det føles jo bare så urettferdig!!!

Så heldig du er som har blitt tante da!!! Jeg er bare filletanter til store barn....(minste 10 år) Mine storesøsken har ikke fått noen barn enda....syns jammen meg det er på tide...hun eldste er jo 34 år!!!! Vil bli tante!!! =) Men mest av alt mamma!!!!!!!

Masse lykke til, til dere og!!!!

Klem klem

Skrevet

hei kobra:)

Nei det er rett og slett uretferdig hehe... men nå har meg og min samboer snakket mye sammen om det å få baby.. så om det ikke har skjed noe her innen sommer skal vi undersøke oss, for å se om vi kan få.. selv om jeg vet at jeg kan for jeg har hatt 2 spontan aborter.. ikke noe morro.. Ja jeg klarte ikke være andre steder en hos min søster i julen hehe...jeg bare styrte og stelte med jonathan som min tante unge heter.. kjempe nydelig.. så nå må jeg bare ha en baby jeg oxo... min søster junne egentlig ikke få baby der var det bare 30% sjanse for at det kunne skje.. men det skjedde.. helt utrolig..

Skrevet

Så godt at hun fikk en baby da!!! Ikke kjekt å vite at kansje man ikke kan få.... Godt å høre sånne solskinnshistorier!!!! =)

Du får kose deg masse med Jonathan du....de sier jo at det hjelper å være nær en baby for å få en baby!!! =)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...