*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Blir tom for risgrøten i kveld, hun gulper opp maisgrøten, og lurer bare på om jeg kan gi henne 6 mnd grøt fra i morgen? Hun har ikke vært veldig glad i 4 mnd-grøten, får den enda ganske tynn-5ts grøtpulver i 120ml melk (risgrøten), har blandet litt fruktmos i, da glir den ned. Tenkte bare at iom hun snart er 6mnd og sikkert vil ha litt nye smaker, gjør vel ikke dette noe? Ble kronglete dette..
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 trur ikke det er farlig. Jeg gjorde det selv. ga hun 6 mnd grøt når hu var ca 5 mnd. hu likte det bare bedre. så jeg ville gjort det:)
Quinny Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Går sikkert greit det. Godt med litt forandring, og hun er jo snart 6mnd, må ikke følge den aldersgreia helt slavisk..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Bare vær litt forsiktig hvis hun ikke er vent til gluten.. så hun ikke får vondt i magen..
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk for svar, jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå