Gå til innhold

Hjertebank, hva kommer dette av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt veldig hjertebank, særlig om kvelden etter at jeg har lagt meg.

Er det noen som vet hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har hatt hjertebank, kan komme når som helst og vare en 5 min. skikkelig rart. vet ikke hva det kommer av, glemte å spørre lege. men du er ihvertfall ikke alene om å ha hjertebank. ;)

Skrevet

Det var godt og høre :)

Ja, det er sånn jeg også har det!!! Har ikke hatt det før så jeg ble litt skremt, men det går jo over etter hvert...

jeg er 19+4 i dag, hvor langt er du på vei da nanni?

Jeg skal til jordmor i mårgen tidlig så da skal jeg spørre henne, men det er jo alltid noen kloke hoder her inne som er til stor hjelp c",)

Skrevet

Jeg og har hjertbank - skikkelig plagsomt! Har hørt at det er fordi det er mer blod som går rundt i kroppen, og pulsen øker...

Skrevet

Ja det tenkte faktisk jeg på også...

Har også hørt at dette er tiden babyen vokser mest/fortest i svangerskapet, kansje dette kan ha noe å si. Vet ikke jeg..

Skrevet

tror det er hjertebank jeg har også.... kjennes ut som det er "leamus" i hjertet. kan det sammenlignes med hvordan dere føler det?

Skrevet

Jeg er 16+6 på vei nå... har vært plaget med hjertebank i et par uker nå... får en følelse av å være rastløs, klarer ikke sitte lenge rolig, dunker skikkelig.... håper det gir seg snart...!!

Skrevet

Ja får virkelig håpe det...

Jeg blir også rastløs men ikke fysisk. Det er sikkert fordi jeg blir litt skremt når dette skjer, har ikke sett noe særlig prat om det her inne heller. Godt og vite at man ikke er alene c",)

Skrevet

jeg er 25+5 uker på vei. er litt irriterende å ha hjertebank ofte, må liksom ta det helt rolig hver gang det kommer. Pluss at man kan sikkert høre hjerte mitt flere meter unna. ; )

Skrevet

Hei!

Under svangerskapet øker blodvolumet, og da må hjertet slå litt fortere (flere slag i minuttet) for å "henge med."

Dette kan kjennes om hjertebank.

Er som regel ufarlig med hjertebank, men kan være veldig ubehagelig..

Skrevet

Man kan også få hjertebank hvis man har høyt stoffskifte. Fikk jeg høre fra legen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...