Gå til innhold

12 uker igjen og møkk lei!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker nesten ikke mer, er så lei av å gå og være tykk i magen, ingen klær igjen, og ikke noe liv. Har vondt i ryggen og begynner og bli kvalm av alt igjen. Nesten like før jeg ber om å få ut ungen nå, men kan jo ikke det heller, for vil jo ikke skade han. Men orker ikke gå gravid lenger! De 40 ukene er f... i meg en psykisk prøve ja. Aldri vært så deprimert før i hele mitt liv! Værste 28 ukene i mitt liv. Håper alt forandrer seg når jeg holder gutten min i armene! For det å gå gravid er et rent hell!! Når noen sier at de er gravide så sier jeg bare..velkommen til helvete!! Når noen sier at de bare har noen få uker eller dager igjen så dreper jeg de med øya, av misunnelse! for jeg også vil bli ferdig!

Noen gode råd for hva jeg kan gjøre for å overvinne denne forferdelige vente tiden? har ikke termin før 06.april!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg trøste deg med at du ikke er alene om ikke synes det å være gravid er en dans på roser. Det kan være et sant psykisk og fysisik helvete for noen. Du skal nok se at det blir bedre når babyen kommer:)

Så det kan gjøre de neste ukene er jo telle ned selvfølgelig, men prøve å flytte fokuset ditt over på noe annet, noe lystbetont:) Vet ikke om du synes det er stas å ordne til babyen jeg, men om du synes det og du føler at du på den måten kan få tiden til å gå så kan du prøve det:)

Vel, ikke mye trøst det her, men du er altså ikke alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...