Gå til innhold

Var på UL idag ...

Anbefalte innlegg

Vi var på UL for 2. gang idag.

Ingen hjertelyd så legen sa det var en MA rundt uke 8.

Skal på sykehuset i morgen for utskrapning.. Dette var ikke noe særlig god start på det som skulle bli et godt år for oss.

Vi håper det ikke er lenge til vi er tilbake igjen.

Har nå hatt to SA og en MA , så nå krysser vi fingrene våre!

Lykke til videre!

klem fra oss

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7696040-var-p%C3%A5-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, nå ble jeg så fryktelig trist på dine vegne. Det var kjempeleit å høre at det ikke gikk bra for dere denne gangen heller. Håper dere får samlet litt krefter og prøver igjen så snart som mulig. Så ses vi forehåpentligvis her inne om ikke så altfor lenge.

Med stor sympati og lykkeønskninger for fremtiden. Vi krysser fingrene for dere!

Annonse

Kjære Mamma`n til det lille frøet!

Takk! Det varmer!

Vi krysser fingrene og håper`n sitter neste gang!

Hvordan går det med deg da?

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet!

Takk for alle samtalene våre. Har satt utrolig pris på de. Om du vik kan du få mail adr. min så kan vi mailes litt? Vil jo gjerne følge med på hvordan det går med deg og den lille i magen din!

Stor klem Linn

ja får håpe det ikke blir så lenge til det skjer igjen.. på meg tok det litt under 3 mnd før jeg var gravid igjen etter at jeg mistet... men det skjer når det skjer:)

ellers er alt bra med meg.. kvalmen er helt borte og nå fremover skal jeg bare nyte det... var på ul 4jan og legen mente det var en liten gutt, sambo bare gliste.. akkurat det han "ønsket"seg, hehe... kunne se en tydelig tut, så blir spennende å se om de på sykehuset mener det samme:)

hadde vært koselig å mailes...:)

krysser fingrene for dere Linn.. masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...