Gå til innhold

Noen her med voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører til på 0-1 år, men vil høre om dette er noe jeg kan bruke til gullet blir litt eldre??

Var inne på voksi.no, og nå fikk jeg såååå lyst på en voksipose. Er de så praktiske som de ser ut? Jeg har skinnpose i vogna, og den blir ofte for varm når der er så mildt ute som det er nå.

Noen som har erfaring med posen. Så ut som du kunne ta ut dyna, og da kan den vel brukes hele året. Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes tre poser til voksi. Den vanlige er vinterpose, så finnes det en enda varmere utgave og så en sommerutgave. Minsten min blir snart 2 og bruker voksiposen enda, men begynner å bli kort i brystet. Det er ikke noe problem. Jeg kler på han en ullgenser og legger et teppe opp langs kanten av synsfeltet slik at han ikke blir kald. Det hjelper også godt med regntrekket på for det luner mye.

Skrevet

Det finnes tre poser til voksi. Den vanlige er vinterpose, så finnes det en enda varmere utgave og så en sommerutgave. Minsten min blir snart 2 og bruker voksiposen enda, men begynner å bli kort i brystet. Det er ikke noe problem. Jeg kler på han en ullgenser og legger et teppe opp langs kanten av synsfeltet slik at han ikke blir kald. Det hjelper også godt med regntrekket på for det luner mye.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en barne ajungilak sovepose til frøkna vår. Måtte sy selehull i den , men liker den kjempegodt!

Voksiposen dropper jeg. Har brukt den til nå (vinterposen) men synes den er veldig klumpete og fyller for mye i vogna. Har fortsatt sommerdyna (vinterdyna vasket jeg istykker..).Det er mulig vi skal bruke den, men jeg er ikke fornøyd med systemet. Dvs; en fordel er at den kan åpnes opp helt når vi går inn i butikker osv.

Lykke til med posevalget!

Skrevet

Gutten min er 2 år og 2 mnd, og vi bruker voksiposen. Den er genial, synes vi, og regner med å bruke den lenge enda. Den er god og varm, og du trenger bare å justere hvor mye du har på minsten inni.

Skrevet

Jeg bruker fortsatt voksi til min unge på 3 år og 3 mnd.

Jeg har den gmle typen, ikke den lange.

Så de kan brukes lenge ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...