Gå til innhold

Noen her medvoksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på voksi.no, og nå fikk jeg såååå lyst på en voksipose. Er de så praktiske som de ser ut? Jeg har skinnpose i vogna, og den blir ofte for varm når der er så mildt ute som det er nå.

Noen som har erfaring med posen. Så ut som du kunne ta ut dyna, og da kan den vel brukes hele året. Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både voksipose og skinnpose. Mest glad i skinnposen, den er mer praktisk i kulden, slipper dyne over. Men voksiposen er kjekk å ha når man går inn og ut av butikker ol for da er det bare å dra opp glidelåsen så det ikke blir så varmt inne for barna. Litt ulike typer voksipose, men den vi har har ingen dyne, så der må vi ha dyne selv over. Litt upraktisk på kalde dager.

Så de er vel like kjekke begge posene til hvert sitt bruk!

Skrevet

Jeg har voksipose og er superfornøyd:) Den er varm og god så derfor trenger du heller ikke så mye klær under... Men skjønte ikke helt hvordan voksi pose hun over her hadde, uten dyne og med glidelås, hmmm... men kan absolutt anbefale voksiposen altså. Så kan du også bytte mellom sommer og vinterdyne... Uansett, lykke til med posevalget:)

Skrevet

er kjempefornøyd med voksiposen. fikk vår i gave og da var det to poser.

den tykke vinterposen og enn tynn ullpose fra ullkorga

Skrevet

Vi har voksipose og er kjempefornøyd.

Regulerer temperaturen kjempebra. Tror man kan bytte ut vinterdyna som er inni posen med en sommerdyne, og da kan den brukes hele året. Vi bruker bare vanlig dyne/pledd på sommern.

Synes det er lett å regulere hvor mye pose man vil ha over babyen, man må ikke brette alle lagene over babyen, og da kan man bruke den nå som det er så mildt også.

Veldig praktisk på kjøpesentre. Og når man er på besøk, er posen fin å ha med som leketeppe til barnet.

Skrevet

Vi har og er kjempe fornøyd. Ja, kan brukes hele året. Den finnes i mange farger. Vi har mørke blå inni og utenpå.. Dattern min ligger så lunt og godt nedi den. Den er veldig god og varm. Fordelen med den er at man trenger ikke å ha på så mye på barnet siden den er så varm. Kan fint lukke opp klaffene når man evt er inne på senter ol.. Passer fra 0-3 år den jeg har. Kan kjøpe mye ekstra utstyr til den forskjellige dyner ol..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...