Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er ikke enig med ul terminen min. Mener den vertfall er to uker tidligere. Ifølge ul var jeg ikke gravid når jeg fikk vite det, altså gjennom graviditets testen.... Dette begynner å irritere meg litt nå, litt seint men men..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg er heller ikke enig med min ul termin, det er ikke legen min heller... For skal ul terminen stemme på meg, så testet jeg positivt bare 4 dager etter unnfangelse.. Å det skal vel ikke være mulig?! Men jordmor skal sjekke meg rundt mensterminen da=) Har nesten 3 uker mellom ultermin og menstermin..
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er ikke enig med ul terminen min men etter å ha diskutert litt med legen om siste mens å el å sånn så ble alle enige med meg =)
lone23 Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Angrer på det nå at jeg ikke har sagt noe før. Men sånn er det nå bare... Jento kommer når hun kommer...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Skjønner frustrasjonen:) men ofte lite å gjøre med det, babyen er stortsett klar når den er klar, og når man har veldig sprikende terminer gir de ekstra oppfølging på slutten:) Har selv 3 uker mellom terminene, men stoler på at UL er den som faktisk er nærmest sannheten:)
lone23 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Det er sant det du. Men tror nok hun kommer før ul termin, får vertfall håpe på det=)
6Ymamma Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er å litt usikker på om den stemmer,,,,,, Datra mi kom 1 mnd før termin..... Å da veide hun 3090..... Hun har jo kunnet blitt stor hvis jeg hadde godt ut tiden...... Men er litt usikker på den der..,,, Å nå i dette svangerskapet fulgte jeg ekstra godt med mensen osv osv......tok tester på tester.... den dagen den slo ut positiv ble det notert.... Alt var notert! Da jeg kom til legen så regnet hun ut at min termin var i slutten av januar (husker ikke dato). Men da jeg kom på ultralyd sa de at terminen som legen hadde regnet ut var feil....for i følge ultralyden så var terminen min 14 dager lengre frem i tid...altså 5.feb.....
6Ymamma Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 å for å nevne noe til så synes jeg har ligget 1 kanskje 2 uker forann alt som er i teorien om svangerskaps ukene.....Sånn som sparking, synlig sparking, hikking osv osv.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå